امام جمعه بوشهر:

دفاع مقدس، حماسه‌ای بزرگ در طول تاریخ جهان است

آیت الله «غلام علی صفایی بوشهری» در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: دفاع مقدس، حماسه‌ای بزرگ در طول تاریخ جهان است.
کد خبر: ۳۰۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 21September 2018

دفاع مقدس، حماسه ای بزرگ در طول تاریخ جهانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، آیت الله «غلام علی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه با گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا و تکریم خانواده شهدا، دفاع مقدس را حماسه ای بزرگ در طول تاریخ جهان دانست و اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، دشمن به کمک استکبار جهانی و بلوک شرق و غرب به کشور ایران حمله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که محدود کشورهای در حمله به ایران دست نداشتند گفت: جوانان این کشور به رهبری امام خمینی (ره) حماسه ای آفریدند که در تاریخ ایران بی نظیر است.

صفایی بوشهری با اشاره به این که در تمامی هجمه های نظامی قسمتی از کشور ایران  تجزیه شده است خاطر نشان کرد:  در جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ما به دست بیگانگان نیافتاد و نیروهای مسلح، ارتش سپاه و بسیج و مردم  حماسه آفریدند که در تاریخ ماندگار شد.

وی تصریح کرد: برخی مدت ها است می خواهند حماسه دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهند در حالی که  این گونه نیست، بلکه رزمندگان ما با اندک تجهیزات، در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردند.

امام جمعه بوشهردفاع مقدس را آبروی تاریخ ایران دانست و افزود: حماسه دفاع مقدس اوج تاریخ ایران است و تاریخ، هشت سال مقاومت مردم ایران را فراموش نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار