در بیانیه اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان مطرح شد؛

دفاع مقدس لبریز از درس‌های تاریخی ارزشمندی برای مردم این کشور است

در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان بمناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: حماسه‌های دفاع مقدس لبریز از درس‌های تاریخی و آموزه‌های سترگی برای آحاد مردم این کشور است.
کد خبر: ۳۰۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 21September 2018

دفاع مقدس لبریز از درس های تاریخی ارزشمندی برای مردم این کشور است.به گزارش دفاع پرس از گلستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.حماسه های دفاع مقدس لبریز از درس های تاریخی و آموزه های سترگی برای آحاد مردم این کشور است. این دوران بیانگر مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

هفته دفاع مقدس یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین مقاطع حیات طیبه ملت سلحشور ایران است که در آن ملتی رهاشده از دیکتاتوری هزاران ساله، گرفتار تهاجم ددمنشانه رژیمی خونخوار شد و فرصتی را به دست آورد تا ضمن دفع تهدید و شر صدام و رژیم بعثی عراق و مأیوس کردن حامیان استکباری‌اش، نسلی از جوانان با ایمان، ایثارگر و حماسه‌آفرین را به جهانیان معرفی کند و تاریخ مبارزات ضداستعماری در دوره معاصر را به گونه ای شگفت‌انگیز دگرگون سازد.

این بیانیه می‌افزاید: دفاع مقدس ملت شریف ایران و فرزندان غیور، شهادت طلب و شیفته امام (ره)، آنچنان پژواکی در صحنه حیات مردم منطقه داشت که آثار آن برغم سیاه‌نمایی‌های نظام‌های استکباری و جنایت گری و فتنه آفرینی‌های گروه‌های تکفیری و سَلَفی هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود و بیداری روزافزون را برای امت اسلام و مردم تحت ستم جهان به ارمغان می‌آورد.

لذا ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره همه شهدای عزیز، هفته دفاع مقدس را خدمت ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و سلام درود می فرستیم به روح متعالی حضرت امام خمینی (ره ) و همه شهیدانی که در مسیر حفظ اسلام جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار