امام جمعه کرمانشاه:

یکی از برکات دفاع مقدس، برملا سازی هویت و خوی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بود

آیت الله «مصطفی علما» گفت: یکی از برکات و ویژگی های منحصر به فرد دفاع مقدس، برملاسازی هویت و خوی درندگی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۳۰۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ - 21September 2018

برکات دفاع مقدس، برملا سازی هویت و خوی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بود.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ اظهار داشت: در این دوران بود که ماهیت استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار بر جهانیان روشن و همه دنیا متوجه دشمنی این کشور مستکبر با نظام جمهوری اسلامی شدند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که با تاسی از قیام شکوهمند سیدالشهدا (ع) به پیروزی رسیده بود، آنچنان بر دشمنانش سخت آمد که جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای شکست دادن ایران به کار بستند ولی با جانفشانی و رشادت رزمندگان سرافراز کشور چیزی جز خفت و ناکامی نصیبشان نشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ادامه دشمنی ها، خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که استکبار به شدت از آن ترس و واهمه دارد شعائر دینی و مذهبی نظیر مناسبت های تاسوعا و عاشوراست.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام از پیام عاشورا و تاسوعا می ترسند به همین دلیل در بسیاری کشورها رهبران آن ها اجازه برپایی مراسم عزاداری را به مسلمانان ندادند.

آیت الله علما افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نبرد عاشورا تنها جنگ فیزیکی نبود بلکه جنگ تفکر و اعتقادات نیز بود و دشمن از ترویج تفکر عاشورایی واهمه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از مردم و جوانان کرمانشاهی به خاطر حضور پرشور در هیات ها و دسته جات عزاداری قدردانی کرد.

وی در پایان بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و اجرای صحیح آن در جامعه را موجب اصلاح بسیاری از امور دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها