مدیر کل حفظ آثار بوشهر:

دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشوراست

سردار «غلام علی کفاش» ضمن تأکید بر این که دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشوراست، گفت: رزمندگان اسلام، در هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را فدای این انقلاب کردند.
کد خبر: ۳۰۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ - 21September 2018

دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشورا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام علی کفاش» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امشب در برنامه «حماسه حسینی» با بیان این که شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما توانستیم» است به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر پرداخت.

مدیر کل حفظ آثار بوشهر ضمن تأکید بر این که دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشوراست اظهار داشت: رزمندگان اسلام، در هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را فدای این انقلاب کردند.

کفاش ضمن بیان این که نسل آینده باید از رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان آگاهی داشته باشند گفت: باید معنویت دفاع مقدس برای آیندگان قابل درک باشد.

وی به نقش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: تمامی استان ها از وجود مرکز فرهنگی دفاع مقدس بهره مند هستند و عدم وجود این مرکز در استان بوشهر حس می شود.

مدیر کل حفظ آثار بوشهر افزود: شش هزار مصاحبه از خانواده شهدا تهیه شده است که جایگاه نگهداری آن در مرکز موزه دفاع مقدس است.

سردار کفاش با تأکید بر این که استان بوشهر 57 هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل اعزام نموده است گفت: وجود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به جهت حفظ و نشر دلیرمردی رزمندگان و شهدای استان ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار