بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه ملت قهرمان ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ - 22September 2018

دفاع مقدس، صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه ملت قهرمان ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دفاع مقدس، صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه و مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی است.

حماسه بزرگ آن دوران سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان و راهی سعادتمند برای عدالت خواهان جهان است و همچون نگينی درخشان تا هميشه‌ زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‌درخشد.

حديث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلوميت ملتى كه قله‌هاى سربلند ايثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از كيان مكتب، انقلاب و ميهن اسلامى خويش در نورديده است، حكايت ماندگار دلاورى شهيدان و شاهدانى است كه با خون و جانشان سطرسطر تاريخ اين مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

ذكر فداكاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پويايی اسلام و انقلاب اسلامي و بيانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ايران است.

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، فرارسیدن اين ايام را به محضر فرماندهی معظم كل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت دلاور و رزمنده ايران اسلامی تبریک و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌دارد و از تمام مردم شهیدپرور جهت شرکت در مراسم‌های گرامیداشت این حماسه عظیم مردمی دعوت بعمل می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها