به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه بزرگ یاد یاران بسیج برپا می‌شود

نمایشگاه بزرگ یاد یاران بسیج ادارات در پارک لاله تهران برپا می‌شود که طی آن توان مراکز بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات تهران بزرگ از اول تا هفتم مهرماه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ - 22September 2018

نمایشگاه بزرگ یاد یاران بسیج برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، برنامه‌هایی را برای این هفته پیش‌بینی کرده است که تمامی آن‌ها برگرفته از مفاهیم این ماه است؛ در این راستا برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده عبارتند از: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از سربازان نمونه در روز سرباز و تجلیل از نخبگان بسیجی و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت.

همچنین اجرای «طرح میز خدمت» توسط کارکنان بسیجی در وزارتخانه‌ها و ادارات، اعزام کاروان‌های راهیان نور مناطق غرب، برپایی پایگاه‌های اهدای خون در سطح برخی مراکز بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات و رونمایی از یادمان‌های دفاع مقدس در بعضی سازمان‌ها و ادارات نیز بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

علاوه بر این، برپایی هیئت‌های اندیشه‌ورز با موضوعات پدافند غیر عامل، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، حمایت از کالای ایرانی، نقش رهبری و مردم در پیروزی انقلاب، برپایی شورا‌های تحلیل سیاسی و نهضت روشنگری، نقش انقلاب در بیداری اسلامی کشور‌های منطقه، تبیین شعار «ما توانستیم» و نقش قدرت دفاعی ایران در نجات عراق و سوریه، از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس مراکز تابعه سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ است.

از سوی دیگر نمایشگاه بزرگ یاد یاران بسیج ادارات هم در پارک لاله تهران برپا می‌شود که طی آن توان مراکز بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات تهران بزرگ از یکشنبه اول مهر تا شنبه هفتم مهر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه ضمن به نمایش گذاشتن ادوات نظامی، پنج موضوع مورد توجه قرار گرفته است که عبارتند از: ارائه نقش و عملکرد بسیج ادارات در دفاع مقدس، به نمایش گذاشتن دستاورد‌های ادارات و وزارتخانه‌ها از انقلاب تاکنون و تبیین نقش اقتصاد مقاومتی برای حمایت از کالای ایرانی توسط وزارتخانه‌های اقتصادپایه.

برپایی میز مشاوره و خدمت شامل خدمات آب و برق، خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی، مشاوره‌های حقوقی، مالیات و بانکی، خدمات تلفن همراه و ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات پزشکی و تست سلامت و تغذیه و اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی هم از موضوعات مورد توجه در این نمایشگاه خواهد بود.

بسیج رسانه تهران بزرگ نیز در این نمایشگاه برای اولین بار اقدام به ارائه عینک‌های سه بعدی دیجیتال برای پخش آثار انقلابی و دفاع مقدس می‌کند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار