سرلشکر «صفوی» در همایش شنبه‌های انقلاب:

گسترش نفوذ ایران تا دریای مدیترانه/ به هیچ کشوری وابسته نیستیم

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده از بدو ظهور انقلاب اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی از دریای خزر تا مدیترانه بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۳۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ - 22September 2018

قدرت ایران از دریای خزر تا دریای مدیترانه/ به هیچ کشور بیگانه وابسته نیستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر «سید یحیی صفوی» در همایش شنبه‌های انقلاب که صبح امروز (شنبه 31 شهریورماه) با موضوع اقتدار دفاعی کشور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه در زمان حکومت پهلوی، آمریکایی‌ها در تمام امورات کشورمان دخالت داشتند، اظهار داشت: در زمان حکومت پهلوی، ایران یکی از کشور‌های حامی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و در شرایطی که اکثر کشور‌های اسلامی رژیم صهیونیستی را تحریم نفتی کرده بودند، ایران به این رژیم نفت خام می‌فروخت.

وی افزود: در زمان حکومت پهلوی ارتش ایران وابسته به بیگانگان بود و هرآنچه را که آمریکایی‌ها می‌خواستند، انجام می‌دادند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: یکی از شکست‌های بزرگی که آمریکایی‌ها از سوی ما متحمل شدند، پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ لذا به راه انداختن جنگ تحمیلی هدف بزرگ آمریکا برای ضربه زدن به این انقلاب بود.

صفوی با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نه‌تنها رژیم بعثی بلکه 15 کشور آمریکایی، عربی و آفریقایی با ما در جنگ بودند، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست نقش بسیار مهمی در پیروزی‌ها ایفا کند.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف بزرگ آمریکایی‌ها به آشوب کشاندن منطقه است؛ اما جمهوری اسلامی توانست تمام توطئه‌های آن‌ها را خنثی کند. به صراحت می‌توانیم بگوییم که امنیت منطقه، مرهون جمهوری اسلامی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی از دریای خزر تا مدیترانه بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به توان دفاعی و اقتدار ما واقف هستند. امروز دولت و ملت‌های کشور‌های اسلامی از انقلاب ما الگو گرفته‌اند که مجاهدت‌های جبهه مقاومت و شکست داعش مصداق بارز این موضوع است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار