رفیق‌دوست:

توان موشکی امروز ما نتیجه دستاورد‌های دفاع مقدس است

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس زمینه‌ای ایجاد کرد که امروز موشک نقطه‌زن داشته باشیم و این دستاورد مرهون ایمان و اعتقاد جوانان ما به خداوند و باور به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 22September 2018

توان موشکی امروز ما نتیجه دستاورد‌های دفاع مقدس و باور به انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم شنبه‌های انقلاب با عنوان «اقتدار ملی»، صبح امروز (۳۱ شهریور ۱۳۹۷) در تالار هویزه موزه دفاع مقدس با حضور سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، سردار «علی فدوی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه و «محسن رفیق‌دوست» وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

محسن رفیق‌دوست در این مراسم اظهار داشت: تدارکات در نیرو‌های نظامی حرف اول را می‌زند. بنده از سال ۴۱ تا بعد از انقلاب به نحوی با این مساله آشنا هستم. با این سابقه برای تاسیس سپاه پاسداران اقدام کردیم؛ هرچند که برادران ارتشی بودند، اما انقلاب اسلامی نیز به نیرو‌های خودش نیاز دارد.

وی افزود: اهدافی را در نظر داشتیم که جنگ به کشور تحمیل شد. در همان آغاز بسیاری از نیرو‌های مردمی به طور خودجوش به سپاه ملحق شدند. در بدو جنگ ما به لحاظ بسیاری از تجهیزات در مضیقه بودیم؛ حال آنکه از ۳۴ کشور به عراق کمک تسلیحاتی می‌شد.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس بیان کرد: فرماندهی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باعث شد در زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن و حضور مردم در کنار نیرو‌های سپاه پاسداران باعث شد که دستاورد‌های مهمی به دست بیاید. دوران دفاع مقدس زمینه‌ای ایجاد کرد که امروز در بحث موشکی به درجه‌ای برسیم که موشک نقطه‌زن داشته باشیم. همه این‌ها مرهون ایمان و اعتقاد جوانان ما به خداوند و باور به انقلاب اسلامی است. ما امروز توان این را داریم که با هر کشوری که قصد تعرض به ایران اسلامی را داشته باشد، مقابله کنیم.

رفیق‌دوست در پایان گفت: عرض من به جوانان این است که آینده انقلاب در دست شماست. مطمئنا در آینده نه‌چندان دور شاهد اسلامی شدن همه کشور‌های منطقه و جهان خواهیم بود و یقینا مقاومت ما آمریکا را زمینگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار