فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر:

اراده عاشورایی ملت ایران سدی در برابر توطئه‌های دشمنان است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر داشتن اراده عاشورایی ملت ایران را سدی در برابر توطئه‌های دشمنان اعلام کرد و گفت: در صورت هرگونه تحرکی علیه کشور و ملت ایران، با اقتدار عمل خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۰۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 22September 2018
اراده عاشورایی ملت سدی در برابر توطئه های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، ناخدا یکم «کریم مصدری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در رژه مشترک نیروهای مسلح که در میدان اصناف ساری برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام عرصه را بر صدام تنگ و به دنیا ثابت کردند ایران مهد دلیران است.
 
وی با عنوان اینکه دفاع مقدس درس‌هایی برای ما و دشمنان داشت که مهمترین درس، ایستادگی، مقاومت و همبستگی بود، افزود: در صورت داشتن اتحاد و با هم بودن نه دنیا و نه دشمنان با قدرت نظامی و جنگ قادر به شکست ما نخواهند بود.
 
این مسئول گفت: جنگ آغاز شده توسط صدام هشت سال طول کشید و در این مدت رزمندگان اسلام با اجرای بیش از ۱۰۰ عملیات در دریا، زمین و هوا عرصه را به رژیم بعثی عراق تنگ کردند.
 
وی با اظهار اینکه امروز هم در شرایطی به سر می بریم که دشمنان درصدند با تحریم‌‌ها بر کشور و ملت فشار آورند، گفت: بازگشت به روحیه همبستگی، تلاش به خودکفایی کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

مصدری در ادامه تلاقی و تقارن هفته دفاع مقدس را با ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) حاکی از آن دانست که هیچ مسیری روشن‌تر از راه امام حسین (ع ) برای مبارزه با ظلم نیست.
 
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر داشتن اراده عاشورایی ملت ایران را سدی در برابر توطئه‌های دشمنان اعلام کرد و متذکر شد: در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت ایران، با اقتدار عمل خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار