سردار فدوی در همایش شنبه‌های انقلاب:

دشمنی آمریکایی‌ها با نظام و انقلاب اسلامی ما پایان‌ناپذیر است/ قدرت جمهوری اسلامی به اوج رسیده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به موفقیت و پیروزی‌های حاصل شده از بدو ظهور انقلاب اسلامی گفت: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی نه تنها با دوران اوایل انقلاب بلکه با سه چهار سال قبل هم قابل قیاس نیست.
کد خبر: ۳۰۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ - 22September 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار دریادار «علی فدوی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در همایش شنبه‌های انقلاب که صبح امروز (شنبه 31 شهریورماه) با موضوع اقتدار دفاعی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به کلام یکی از علما اظهار داشت: بعد از دشمنی دشمنان با رسول اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) در زمان صدر اسلام، هیچ خصومتی بزرگتر از خصومت‌های آمریکایی‌ها با نظام و انقلاب اسلامی ما صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اقدامات ضدایرانی غربی‌ها افزود: دشمنی آمریکایی‌ها علیه ما از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد. آن‌ها اولین دشمنی خود با انقلاب اسلامی ما را در روز 24 بهمن سال 57 با راه‌اندازی غائله کردستان نمایان کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با توجه به اینکه آمریکایی‌ها برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده، نمی‌کنند و نخواهند کرد، گفت: دولتمردان آمریکایی برای نابودی انقلاب ما از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده‌اند که به راه انداختن پنج کودتا علیه جمهوری اسلامی به کمک فرانسوی‌ها، مصداق بارز دشمنی آن‌ها با کشور ما بود.

سردار فدوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها وقتی دریافتند که نمی‌توانند به نظام و انقلاب اسلامی ما ضربه‌ای وارد کنند، احمقی همچون صدام را تحریک کردند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعثی در صف اول و تمام بلوک شرق و غرب نیز پشت صدام برای مبارزه با ایران اقدام کردند. حمایت‌های آمریکایی‌ها از صدام به قدری گستره بود که وقتی خبرنگاران از صدام در خصوص جنگ با ایران سوال کردند، صدام پاسخ داد که امروز حوصله مصاحبه ندارم؛ چند روز دیگر در تهران گفت‌وگوی مطبوعاتی برگزار می‌کنم.

وی با بیان اینکه هیچ رئیس جمهوری نمی‌تواند حرف نسنجیده‌ای بزند، گفت: قطعا این ادعای صدام ریشه در حمایت‌ها و پشتیبانی‌های پی در پی دولتمردان آمریکایی داشت؛ لذا آن‌ها مطمئن بودند که می‌توانند ظرف مدت چند روز ایران را تسخیر کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی که منجر به خفت و خواری آمریکایی‌ها شد، اظهار داشت: نباید از موضوع دشمنی پایان‌ناپذیر آمریکایی‌ها با نظام و انقلاب اسلامی غافل شویم؛ لذا افزایش توان دفاعی ما مهمترین ظرفیت بازدارنده ما است که این توان نه‌تنها با اوایل انقلاب بلکه با سه چهار سال قبل هم قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار