نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برکات جنگ تحمیلی تمام دنیا را در برگرفته است

آیت الله «مصطفی علما» گفت: حزب‌الله، حشد‌الشعبی، حماس، انصار‌الله، زینبیون، فاطمیون و حیدریون، متولد دفاع مقدس ایران اسلامی هستند که به اسکتبار جهانی و تکفیری‌ها درس بزرگی دادند.
کد خبر: ۳۰۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 22September 2018

برکات جنگ تحمیلی تمام دنیا را در برگرفته استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان در کرمانشاه، اظهار داشت: در هیچ تحلیل و سخنرانی نمی‌توان دفاع مقدس را نادیده گرفت و سخن از آن به میان نیاورد.

وی افزود: دفاع مقدس یک امر حیاتی بود که به نظام جمهوری اسلامی زندگی و به تمام کشور‌های اسلامی معنی بخشید.

نمانیده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تمام جهان الگو شد و معنای واقعی دفاع از کشور را به دنیا معرفی کرد.

آیت‌الله علما ادامه داد: شاید اگر آمریکا و صدامیان می‌دانستند که نتیجه جنگ ایران و عراق چه می‌شود، هرگز وارد این نبرد نمی‌شدند.

وی تاکید کرد: حزب‌الله، حشد‌الشعبی، حماس، انصار‌الله، زینبیون، فاطمیون و حیدریون، متولد دفاع مقدس ایران اسلامی هستند که به اسکتبار جهانی و تکفیری‌ها درس بزرگی دادند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر این گروه‌ها نبودند، دنیا امروز خاموش بود و آمریکا و اسکتبار جهانی به حرکت خود ادامه می‌داد.

آیت‌الله علما با اشاره به خسارت‌های جنگ تحمیلی، گفت: عزیزانی در این جنگ پرپر شدند، به آن‌ها خسارت‌هایی وارد شد، اما برکات جنگ تحمیلی تمام دنیا را در برگرفته است.

وی یادآور شد: امروز کشور ما روی اقیانوس موشک قرار دارد و کاری از آمریکا در مقابل این قدرت ایران اسلامی ساخته نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، بسیج ۲۰ میلیونی را متولد نگاه پیر جماران و دفاع مقدس دانست و گفت: ما یک سری مشکلات همچون گرانی و تورم داریم، اما باید بدانیم که موج انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تمام جهان را متأثر کرده است.

آیت‌الله علما با بیان این‌که ایران اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ در جهان مطرح است، اظهار داشت: امروز آمریکا به هر دری می‌زند که بتواند با ایران اسلامی وارد مذاکره شود، که این نشان از اقتدار انقلاب دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها