فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

امروز احدی جرأت جسارت به جمهوری اسلامی ایران را ندارد/ همچون مشتی آهنین در مقابل هر تعرضی ایستاده‌ایم

«علی اکبر عباسی تجدد» گفت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی جنگ را بزرگ‌ترین نعمت دانستند و امروز به برکت بیداری و هوشیاری شما مردم و پیروی از رهبری آگاه و مدبر و تجارب دفاع مقدس، احدی جرئت جسارت به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
کد خبر: ۳۰۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ - 22September 2018

امروز احدی جرئت جسارت به جمهوری اسلامی ایران را ندارد/همچون مشتی آهنین در مقابل هر تعرضی ایستاده ایمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، امیر «علی‌اکبر عباسی تجدد» فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی، صبح امروز (شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در بیرجند، اظهار داشت: ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، الگوی تمام آزادی‌خواهان عالم است.

وی با بیان این‌که ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس با اراده قوی ضربات جبران‌ناپذیری به ارتش «صدام» وارد کرد، افزود: در سال ۵۹ «صدام حسین» با هدف پرکردن خلأ قدرت در منطقه، خود را به عنوان وسیله‌ای که می‌تواند اهداف غرب را تأمین کند جا انداخت.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی بیان داشت: آمریکا وی را به عملیات نظامی علیه ایران ترغیب کرد و همزمان با حمله نیروی زمینی ارتش عراق، نیروی هوایی عراق علاوه بر حمله به تأسیسات مهم ایران، به فرودگاه تهران و ۱۹ شهر ایران نیز حمله کرد.

عباسی تجدد عنوان کرد: مقاومت مردم شهر‌های مرزی با ایمان و روحیه سلحشوری و ایثارگری رزمندگان و همچنین با نقش حیاتی امام راحل، تمام نقشه‌های شوم ارتش بعثی و کشور‌های پشتیبانی کننده او را نقش برآب کرد و باعث شد دشمن از مرز‌های ایران خارج شود.

وی با بیان این‌که دوران دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و درخشان‌ترین دوران انقلاب اسلامی ایران است، گفت: امروز فرزندان شما در آسمان و زمین و دریا حریمی گسترده‌اند که برپایه تجارب ارزنده دفاع مقدس و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی، افتخارات حاصله از دوران دفاع مقدس را متعلق به همه مردم ایران دانست که هیچ شخصی نباید خود را مستثنی ببیند و متذکر شد: در این دوران همه مردم ایران از دل و جان مایه گذاشتند.

عباسی تجدد یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جنگ را بزرگ‌ترین نعمت دانستند و امروز به برکت بیداری و هوشیاری شما مردم و پیروی از رهبری آگاه و مدبر و تجارب دفاع مقدس، احدی جرأت جسارت به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی تأکید کرد: فرزندان شما در مقابل هر تعرضی همچون مشتی آهنین حضوری جدی دارند و ما خدا را شاکریم که توفیق زیستن در عصر «روح الله» و پرچم‌داری او را به ما عطا فرموده است تا در صف سربازان اسلام ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار