امام جمعه تبریز:

دشمنان بدانند که نیروهای مسلح مقتدرتر از گذشته آماده جانفشانی هستند

امام جمعه تبریز گفت: دشمنان بدانند و بفهمند که نیروهای مسلح مقتدرتر از گذشته آماده جانفشانی هستند.
کد خبر: ۳۰۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ - 22September 2018

شلیک موشک از خطه‌ی آذربایجان به سمت گروه‌های تروریستی عامل هوشیاری نیروهای مسلح می باشدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز در مراسم رژه‌ نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه نباید ایام جنگ تحمیلی را فراموش کنیم،گفت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌های مردانی است که عزت و اقتدار را در ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی مدیریت و رهبری امام خمینی در دفاع مقدس را بی‌نظیر خواند و افزود: دشمن پس از ۱۹ ماه توطئه نتوانست به آرزوی خود برسد و در نهایت تصمیم گرفت از طریق حمله نظامی هدف خود را دنبال کند؛ تجزیه ایران اسلامی و تسلط بر نفت منطقه یکی دیگر از اهداف دشمن بود که با هوشیاری مردم فداکار و نیروهای مسلح مقتدر این هدف شوم خنثی شد.

آل‌هاشم عنوان کرد: روزهای گذشته را فراموش نکردیم که از منطقه قهرمان‌پرور آذربایجان‌ شرقی، موشک‌های سپاه به سمت مقر گروهک تروریستی «حدکا» نقطه‌زنی شد و آنها را که در حال توطئه‌چینی بودند، سر جای خودشان نشاند.

وی یادآور شد: امروز هم تعدادی از موشک‌های شلیک شده توسط سپاه به نمایش گذاشته می‌شود تا دشمنان بدانند و بفهمند که نیروهای مسلح مقتدرتر از گذشته آماده جانفشانی هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی بیان داشت: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان یادآوری باید کرد به آنهایی که دم از مذاکره می‌زنند، ملت ما یک ملت عاشورایی و حسینی است و الگوی رفتاری مردم ایران قیام امام حسین (ع) و پذیرش مطلق ایشان و دوری از هرگونه تسلیم و سازش در برابر استکبار است.

وی متذکر شد: حاضریم تا با پذیرش بالاترین درجات مشقات و بذل جان در راه آرمان‌ها انقلاب اسلامی که ادامه راه نهضت عاشورا است، جلو رویم چرا که ملت عاشورایی ایران هرگز اجازه نمی‌دهد این مسیر عوض شود و امید است روزی در سایه فداکاری ملت، اسلام به آرزوهای نهایی خود که همانا آزادی قدس است، برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار