جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

خودکفایی نظامی امروز کشور را مرهون دوران دفاع مقدس هستیم

«بهنام پیری» گفت: خودکفایی نظامی امروز کشور را مرهون دوران دفاع مقدس هستیم و این روند باید حفظ شود؛ چرا که خودکفایی نظامی، ما را از وابستگی به دشمنان نجات می‌دهد.
کد خبر: ۳۰۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 22September 2018

خودکفایی نظامی امروز کشور را مرهون دوران دفاع مقدس هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، امیر سرتیپ «بهنام پیری» جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین، صبح امروز (شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در قزوین، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی بود.

وی افزود: ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ هجمه وسیعی از سوی رژیم بعثی عراق به سرکردگی آمریکا بر علیه میهن اسلامی‌مان آغاز شد و ما هر ساله به یاد تمام جان‌فشانی‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و به یاد شهدای عزیز و تمام کسانی که زحمت کشیدند این ایام را گرامی می‌داریم؛ چرا که ما با دست‌های خالی و مشکلاتی که آن زمان با آن درگیر بودیم، با این رشادت فرزندان‌مان به پیروزی رسیدیم.

جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: بیش از یک سال و ۹ ماه از انقلاب اسلامی نگذشته بود که جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد، وضعیت نیرو‌های مسلح ما وضعیت خوب و عادی نبود، ارتش آن انسجام اصلی را به دست نیاورده بود و فرمانده کل قوا در آن زمان رئیس جمهور «بنی‌صدر» یک خائن و خود فروخته بود، اما یک قدم عقب نگذاشتیم و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، با جان و دل در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بعثی ایستادیم.

وی خاطرنشان کرد: خودکفایی نظامی امروز کشور را مرهون دوران دفاع مقدس هستیم و این روند باید حفظ شود؛ چرا که خودکفایی نظامی، ما را از وابستگی به دشمنان نجات می‌دهد و سایر ادارات و مسئولین باید از نیرو‌های مسلح الگو بگیرند؛ چرا که پیشرفت در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در گرو ایستادگی و توجه به توان داخلی است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها