نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

رزمندگان در دفاع مقدس، اقتدار و صلابت ایران را به جهانیان ثابت کردند

آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» گفت: نیرو‌های مسلح هر نظام و کشور عامل اقتدار ملی، آرامش و مانع تهاجم بیگانگان به آن کشور هستند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.
کد خبر: ۳۰۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 22September 2018

دفاع مقدس تجلی کربلای معاصر/ رزمندگان، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کردندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در آئین رژه نیرو‌های مسلح در شهر بوشهر، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار یک نظام، نیرو‌های مسلح آن در حوزه ستاد، نرم افزار، تجهیزات و ابزار دفاعی و قدرت منابع انسانی است.

وی افزود: بخش عظیمی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مدیون ایثار، تعهد و پایبندی نیرو‌های مسلح و مردم دلاور با فرماندهی رهبر معظم انقلاب به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: نظام نوین جهانی براساس اندیشه‌های استکبار به بار نمی‌نشیند، چون ایران اسلامی همواره با اندیشه‌های هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که اتحاد، نیرو‌های مسلح کشور را از تعرض دشمن و بیگانگان مصون و زمینه را برای پیشرفت جامع و پایدار میهن اسلامی فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: نیرو‌های مسلح هر نظام و کشور عامل اقتدار ملی، آرامش و مانع تهاجم بیگانگان به آن کشور هستند و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.

آیت‌الله صفایی بوشهری یادآور شد: در این ارتباط تقویت و حمایت از نیرو‌های مسلح برخاسته از عقلانیت دفاعی و منبعث از آموزه‌های الهی است.

امام جمعه بوشهر با بیان این‌که دفاع مقدس تجلی کربلای معاصر است و مردم ایران نشان دادند که برای تحقق نهضت کربلا انقلاب کردند، گفت: مردم ایران همواره نشان دادند در راه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و استکبار‌ستیزی، براساس شعار «هیهات منا الذله» امام حسین (ع) گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار