سردار شکارچی:

هلاکت سه تروریست و دستگیری یک نفر/ هیچکدام از تروریست‌های حمله به رژه اهواز متواری نیستند

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تعداد مهاجمان در حمله تروریستی رژه اهواز را چهار نفر اعلام کرد و گفت: سه نفر از آن‌ها کشته و یک نفر نیز دستگیر شده است.
کد خبر: ۳۰۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 22September 2018

به گزارش دفاع پرس، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی پیرامون حادثه تروریستی که امروز در جریان رژه نیرو‌های مسلح در اهواز رخ داد، اظهار داشت: این حمله تروریستی حوالی ساعت ۹ صبح در پارکی واقع در پشت جایگاه رژه در بلوار قدس اهواز رخ داد که اعضای این تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها، موساد و عربستان سعودی هستند.

شکارچی تعداد تروریست‌ها را چهار نفر اعلام کرد و گفت: این افراد ابتدا به مردمی که در مراسم رژه حضور داشتند، تیراندازی کردند و علاوه بر شهید و مجروح کردن تعدادی از مردم، تعدادی از تیرهایشان نیز به سمت نیرو‌های نظامی حاضر در رژه شلیک شده و تعدادی از آن‌ها نیز شهید و مجروح شدند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اظهار داشت: البته تروریست‌ها می‌خواستند به سمت مسئولان حاضر در جایگاه نیز بروند که با شدت عمل نیرو‌های امنیتی ناکام ماندند.

وی ادامه داد: سه نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان نیز در اختیار نیرو‌های امنیتی بوده و دستگیر شده است.

شکارچی افزود: خبر‌های منتشر شده دیگر که بعضاً نادرست‌اند از سوی ما مورد تأیید نیستند.

منبع:‌ فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار