برنامه‌های اجرایی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد هفته دفاع مقدس کرمانشاه

«رحیم جعفری» برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 22September 2018

برنامه های اجرایی کمیته اطلاع رسانی ستاد  هفته دفاع مقدس کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «رحیم جعفری» مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه، اظهار داشت: در ۱۳ شهرستان استان برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس را داریم و در شهر کرمانشاه این نمایشگاه در نگارخانه «میرزا رضا کلهر» و شهید «مرتضی آوینی» به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: همطمان با هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران و حضور کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: جشنواره تعزیه‌خوانی در روستای «فش» و برگزاری محفل شهر دفاع مقدس توسط انجمن‌های ادبی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برنامه هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه در پیش داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: نمایش فیلم با موضوع دفاع مقدس در سینما‌های سطح شهر و تجلیل از مولفین و ناشران چاپ کتاب با موضوع دفاع مقدس، عمده برنامه‌های این هفته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است.

وی گفت: اعزام گروه‌های هنری نمایشی خیابانی به مدارس همزمان با بازگشایی مدارس با موضوع دفاع مقدس را در پیش داریم که امروز در دبستان «خطاطا» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار