ارشد ارتش در استان البرز:

اتحاد نیروهای مسلح سبب قدرت و عزت نظام اسلامی ایران است

ارشد ارتش در استان البرز گفت: بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همدلی و همبستگی محکمی برقرار است و این اتحاد سبب قدرت و عزت این نظام شده است.
کد خبر: ۳۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 22September 2018

اتحاد نیروهای مسلح سبب قدرت و عزت این نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، به مناسبت 31 شهریور سالروز هفته دفاع مقدس، امروز رژه مشترک یگان های نظامی استان البرز برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد «عباسعلی اسدی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و مسئولان استانی و انتظامی حضور یافتند و پس از ادای احترام در مقابل جایگاه شهدای استان البرز و تقدیر از خانواده های معظم شهدا، از رژه یگان های نظامی و انتظامی استان البرز بازدید به عمل آوردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور با اشاره به اینکه 31 شهریور یادآور حماسه‌های دلیرمردان و شیرزنان ایران است، یادآور شد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ این سرزمین است که یادآوری آن همیشه موجب افتخار این ملت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ این مرز و بوم هرگاه تهاجمی به این خاک صورت گرفته، یک قطعه از این سرزمین از آن جدا گشته است. اما در دوران هشت ساله دفاع مقدس با این که بسیاری از کشورها مخصوصا ابرقدرت های شرق و غرب از رژیم بعث عراق حمایت می کردند و به صدام کمک تسلیحاتی و مالی می نمودند، با این حال با همت ملت شریف ایران و فداکاری رزمندگان وجبی از این خاک مقدس از آن جدا نشد.

اسدی بیان داشت: ما سربازان نظام جمهوری اسلامی باید همیشه رهرو صدیق ائمه اطهار (ع) باشیم. در فرهنگ اسلام و آموزه‌های امامان ما دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم جزو اولویت هاست. روحیه شهادت طلبی رزمندگان ما نیز نشات گرفته از فلسفه قیام عاشوراست که این روحیه سبب پیروزی ما گشته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور افزود: امروز دشمن از این فرهنگ و این روحیه شهادت طلبی واهمه دارد و تمام تلاش خود را به کار می برد تا این فرهنگ را از ما بگیرد. اما به مدد الهی این شور روز به روز بیشتر می شود و آن ها هرگز موفق نخواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همدلی و همبستگی محکمی برقرار است، گفت: این اتحاد سبب قدرت و عزت این نظام است و همیشه موجب برقراری امنیت در این کشور شده است.

وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح مقتدر و سرافراز جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی توانسته اند با ساخت تسلیحات دفاعی و نظامی پیشرفته جزو چند کشور قدرتمند نظامی منطقه باشند و این استقلال در قدرت نظامی و موشکی موجب هراس و عقب نشینی دشمنان ما در جهان گردیده است.

اسدی در پایان گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با بهترین و به روزترین آموزش‌ها، جزو قدرتمندترین و کارآمدترین ارتش‌های جهان هستند و این قدرت نظامی به اذن خداوند دژ استوار امنیت و عزت این ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار