رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم:

مقابله آمریکا با داعش به‌منظور تقویت اختلاف‌افکنی‌ها بین مسلمانان است

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: تلاش امروز آمریکا و هم‌پیمانانش برای مقابله با داعش که واقعیت هم ندارد، بیش از آنکه تلاش برای از بین بردن نطفه‌ی آن باشد برای جهت دادن و تقویت اختلاف‌افکنی‌ها بین مسلمانان است.
کد خبر: ۳۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 13October 2014

مقابله آمریکا با داعش به‌منظور تقویت اختلاف‌افکنی‌ها بین مسلمانان است

به گزارش دفاع پرس، ساعتی پیش جمعی از اقشار مختلف مردم در سالروز عید غدیر با حضرت آیتالله العظمی خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیدهای از سخنان مقام معظم رهبری در ذیل آمده است.

* آن کسانی که میخواهند اسلام را به زندگی خصوصی منحصر کنند و نگاه سکولار داشته باشند، جوابشان مسئلهی غدیر است.

* نصب امیرالمؤمنین فقط جنبهی معنوی نداشت، بلکه مسئلهی مدیریت جامعه بود.

* منطق و حجت شیعه در مسئلهی غدیر بسیار قوی و قاطع و قابل ارائه در مجالس علمی است؛ لکن این مسئله نباید در زندگی عمومی مسلمانان و در همگامی و برادری آنها با یکدیگر اثر بگذارد. این سیاست استعمار و مخصوصا انگلیس خبیث است. اینها داعش و القاعده را برای مقابله با جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی درست کردند؛ البته امروز دامن خودشان را گرفته است.

* تلاش امروز آمریکا و همپیمانانش برای مقابله با داعش که واقعیت هم ندارد، بیش از آنکه تلاش برای از بین بردن نطفهی آن باشد برای جهت دادن و تقویت اختلافافکنیها بین مسلمانان است.

* شیعه و سنی نباید با توهین به مقدسات یکدیگر به دشمن کمک کنند؛ اگر کسی در این زمینه آتشافروزی کند یقینا به آمریکا و انگلیس خبیث و صهیونیسم که پدیدآورندگان داعش و القاعدهاند کمک میکند.

 

خبر تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها