نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شاخصه بزرگ جمهوری اسلامی ایران «استقلال» است

حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» گفت: امروز شاخصه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال است و استکبار جهانی ۴۰ سال از استقلال ایران عصبانی است.
کد خبر: ۳۰۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 22September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند، اظهار داشت: اینکه هفته دفاع مقدس متصل به عاشورا است معنی و مفهوم خاص خودش را دارد.

وی افزود: افتخار بزرگ شما نیروهای مسلح این است که ضمن برخورداری از ایمان، به صورت هدفمند از آرمان ایمانی خود دفاع می کنید و نکته دیگر مردمی بودن شماست که برخاسته از استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: بسیاری از کشورها به دلیل عدم استقلال و تاثیرپذیری از بیگانگان نه آرمان و نه استقلالی دارند و هرگز نمی توانند مردمی باشند و همواره تیرهای آنها به سینه مردم نشانه می رود.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: ذلت بعضی از کشورها به حدی است که بیگانگان از پشت مرزهای خود صراحتا می گویند این ها «گاو شیرده» هستند و گاهی تصریح می کنند که بقای حکومت های غیرمردمی و ایمانی آنها بخاطر ما است که بدون ما تبعا یک هفته هم دوام نمی آورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز شاخصه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال است و آنچه که استکبار جهانی 40 سال است که از آن عصبانی است همین است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: آن زمان که ده ها کشور به حمایت از صدام پرداختند ضربه شصتی از نیروهای با ایمان مردمی ما دیدند، اما امروز دشمن در جنگ های روانی از اهرم های اقتصادی کمک می گیرد.

وی تاکید کرد: دشمن بداند در این صحنه ناکام خواهند ماند ولی مردم و نیروهای مسلح ما سرافراز بیرون خواهند آمد.

شاخصه بزرگ جمهوری اسلامی ایران «استقلال» است

هوشیاری و بصیرت مردم مکر و حیله دشمن را آشکار می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: دشمن مسائلی که به راحتی حل می شود را به عنوان مشکلی لاینحل به مردم معرفی می کند و اینجا بیش از هر چیز مسئله هوشیاری و بصیرت مردم است تا مکر و حیله دشمن آشکار شود.

حجت الاسلام عبادی یادآور شد: در صدر اسلام نیز با مکر و حیله ضربات جبران ناپذیری به سپاه اسلام وارد کردند و نیز روی یک عده ساده لوح تاثیر گذاشتند.

وی بیان داشت: امروز با دشمنی مواجهیم که با بزرگ کردن مسائل کوچک و کوچک کردن مسائل بزرگ می خواهد روی ما تاثیر بگذارد اما ما باید درس های عاشورا را مدنظر قرار دهیم و با هوشیاری بیش از پیش از این جنگ روانی سرافراز بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار