استاندار خراسان جنوبی:

امنیت و آزادگی امروز ایران اسلامی، مرهون حماسه آفرینی رزمندگان است

«محمدمهدی مروج الشریعه» در پیامی اعلام کرد: امنیت و آزادگی امروز ایران اسلامی، مرهون فداکاری و حماسه‌آفرینی زنان و مردان آزاده، غیور و غیرت‌مندی است که با الگوگیری از قیام عاشورا و اقتدا به سرور و سالار شهیدان، مرگ باعزت را بر زندگی باذلت ترجیح دادند.
کد خبر: ۳۰۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ - 22September 2018

امنیت و آزادگی امروز ایران اسلامی، مرهون حماسه آفرینی رزمندگان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدمهدی مروج‌الشریعه» استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دفاع مقدس، پرافتخارترین واژه و فرهنگ در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاورمردی ایثارگران آن، برای همیشه در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با صلابت، اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا است و تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

امنیت و آزادگی امروز ایران اسلامی، مرهون فداکاری و حماسه‌آفرینی زنان و مردان آزاده، غیور و غیرت‌مندی است که با الگوگیری از قیام عاشورا و اقتدا به سرور و سالار شهیدان، مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح داده و در دفاع از وطن و کیان خویش، با تمام وجود جنگیدند و عزت و عظمت را برای ملت و مردم سرافراز ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب، ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان و همچنین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به مقام شامخ شهدا و محضر همه ایثارگران، خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس ادای احترام نموده و توفیقات روزافزون همگان را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه باری تعالی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها