دیدار مسئولان نهاوند با امام جمعه این شهرستان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین نهاوند با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۳۱۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 22September 2018

در آغاز هفته دفاع مقدس مسئولین شهرستان نهاوند با امام جمعه شهرستان دیدار کردندبه گزارش دفاع پرس از همدان، امروز رئیس و تعدادی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند، فرماندار، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حجت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند دیدار کردند.

در این دیدار، امام جمعه نهاوند ضمن تسلیت ایام محرم و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: نقشی که شهیدان در پیشبرد انقلاب اسلامی داشتند بسیار حائز اهمیت و فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقا و ثبات انقلاب و نظام اسلامی است.

مغیثی واژه ایثار و شهادت را بسیار مقدس دانست و گفت: مسئولان باید بدانند وظیفه‌ای سنگین در خصوص ترویج این فرهنگ در سطح جامعه دارند.

وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به رسالت خود عمل کرده‌اند، تصریح کرد: ثبات قدم در مسیر الهی و پاسداشت شهدای گران‌قدر و ادامه راه آن‌ها رسالت همگانی است.

مغیثی افزود: نباید کاری کنیم که از فیض شهدا محروم باشیم و در روز قیامت شرمنده آن‌ها شویم. باید بدانیم شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی در راه اسلام از خود گذشتگی کردند و ما نیز باید با ادامه دادن راه آن‌ها نگذاریم آسیبی به انقلاب اسلامی برسد.

امام جمعه نهاوند وظیفه اصلی مسئولان را یادآوری جایگاه شهدا برای نسل آینده دانست و افزود: باید مسیر نورانی شهیدان را ادامه دهیم. حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا نشان دهنده پایبندی به ارزش های دفاع مقدس است که باید به نسل آینده نیز منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار