بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور است و در جنگ نابرابر و ناعادلانه در حالی بر ملت بزرگ ايران تحميل شد که دشمنان و ناحقان بيش از چهل کشور با همديگر متحد شدند تا انقلاب الهی که در کشورمان به وقوع پيوست را از بين ببرند و از سر راه بردارند.
کد خبر: ۳۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 22September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی و یادآور فداکاری و ایثارگری های هشت ساله ملت ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور است و در جنگ نابرابر و ناعادلانه در حالی بر ملت بزرگ ايران تحميل شد که دشمنان و ناحقان بيش از چهل کشور با همديگر متحد شدند تا انقلاب الهی که در کشورمان به وقوع پيوست را از بين ببرند و از سر راه بردارند و مردم نیز دفاع مقدس را وظیفه خود می دانستند  و خود به میدان آمدند. در حقیقت ایمان و اعتماد واقعی حضرت امام (ره) به مردم بود که گره های اصلی دفاع مقدس را یکی پس از دیگری گشود.

تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان کشور رسالت خطیری است که مانند سال های دفاع مقدس بر عهده جانبازان، ایثارگران و آحاد دلسوزان نظام و انقلاب گذاشته شده تا این مقطع از تاریخ پرافتخار میهن اسلامی مان به فراموش سپرده نشده و از آن به عنوان الگویی راستین در مبارزه با ظلم و جور جهانی استفاده شود.

تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام سوگواری  حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تداعی بخش یاد و خاطره جانفشانی و ازخودگذشتگی‌های بزرگ مردان و زنانی است که  جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه‌هایی عاشورایی را در عرصه‌های مختلف دفاعی خلق نمودند. 

در آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این هفته، برای همه شهدای کشور به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، آرزوی علو درجات نموده و از خداوند متعال می‌خواهم ما را در حرکت در مسیر معرفتی آنان، آن چنان که مورد رضای اوست یاری فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها