استاندار سمنان:

ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد/ وحدت و همدلی رمز پیروزی ملت ایران

«سید شهاب‌الدین چاوشی» گفت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و ملت غیور ایران همواره در کنار نیرو‌های مسلح در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و این ایستادگی در اوج عزت‌مندی و اقتدار رقم می‌خورد.
کد خبر: ۳۱۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ - 22September 2018

ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد/ وحدت و همدلی رمز پیروزی ملت ایرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید شهاب‌الدین چاوشی» استاندار سمنان، امروز (شنبه) در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در سمنان، با بیان این‌که ایران اسلامی کشوری است که همیشه به دنبال صلح در منطقه و جهان بوده است، اظهار داشت: دشمن در پی آن است تا ایران را خطر بین‌المللی نشان دهد که این تلاشی بیهوده بوده است؛ چراکه ایران هرگز چنین رویکردی نداشته است.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همت والای مردان و شیر زنانش، از موج ایران‌هراسی قهرمانانه عبور کرده است، افزود: اقتدار نظامی ایران مانند توان موشکی که در اختیار دارد تنها برای آرامش، صلح و صیانت از منطقه در کنار قدرت بازدارندگی در مقابل زورگویی‌ها محسوب می‌شود و نه جنگ‌افروزی.

استاندار سمنان با بیان این‌که ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، بیان کرد: ملت غیور ایران همواره در کنار نیرو‌های مسلح در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و این ایستادگی در اوج عزت‌مندی و اقتدار رقم می‌خورد.

چاوشی با بیان این‌که مردم ایران اسلامی از آرمان‌های انقلاب‌شان دفاع می‌کنند، گفت: وحدت و همدلی ملت ایران رمز پیروزی است.

وی با اشاره به عاشورای حسینی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب ما پرتوی از نهضت حسینی (ع) بر پهنه گیتی است که آرمانش مقابله با زورگویی و استکبار محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با بیان این‌که دشمنان هرگز در رسیدن به اهداف‌شان در قبال مردم ایران موفق نبوده‌اند، افزود: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی منطق ما را به جهانیان نشان داد و این استکبار جهانی است که در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.

چاوشی گفت: دشمن پس‌ از این‌که به ناتوانی خود اذعان کرد، درصدد آن است که انگیزه اعتقادی را از جوانان بگیرد، اما به برکت اهل‌ بیت (ع)، به این هدف شوم‌ خود نیز نخواهد رسید.

وی دیگر دسیسه و فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران را اعمال تحریم‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دانست و گفت: فشار‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متحدتر و منسجم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار