فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

بسیج مردمی عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس بود

امیر سرتیپ دوم «تقی دریکوند» گفت: عامل اصلی که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد بسیج مردم توسط امام راحل (ره) بود.
کد خبر: ۳۱۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ - 22September 2018

بسیج مردمی عامل اصلی پیروزی دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، امیر سرتیپ «تقی دریکوند» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان صبح امروز در مراسم رژه‌ نیروهای مسلح استان، با اشاره به ایثار و مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ریشه پیروزی انقلاب اسلامی بسیج مردمی بود.

وی به بحران های اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: برای عبور از مشکلات اقتصادی نیاز به حرکت جهادی داریم و تنها با حرکت جهادی می توان از مشکلات عبور کرد.

امیر دریکوند افزود: نیروهای سلطه با ایجاد فشارهای اقتصادی بر مردم خیال باطل سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را در ذهن خود می پرورانند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به هوشیاری نیروهای مسلح و درایت و تدبیر مسئولان کشور گفت: نظام اسلامی بدون شک در تمامی مقاطع سربلند بیرون خواهد آمد و با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی به حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق در 31 شهریور ماه به کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: در این روز صدام با شلیک نمادین توپ به سمت مرزهای ایران و پس از آن با حمله 192 جنگنده به مراکز حیاتی کشور، جنگی را به ملت ایران تحمیل کرد که هشت سال طول کشید.

امیر دریکوند با بیان اینکه بسیج مردمی عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: بسیج مردم توسط امام راحل (ره) تشکیل شد. بعد از حمله رژیم بعث با فرمان امام نیروهای مسلح در صحنه‌های نبرد حضور یافتند و با رشادت‌ها و شهامت‌هایی که از خود به نمایش گذاشتند زمینه‌ساز پیروزی نظام اسلامی در جنگ تحمیلی شدند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار