یپام سرپرست استانداری کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس به یقین دانشگاهی پرآوازه و انسان‌ساز است

«محمدجواد فدایی» در پیامی اعلام کرد: دفاع مقدس به یقین دانشگاهی پرآوازه و انسان‌ساز است که بزرگ‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها، مدرسان آن هستند.
کد خبر: ۳۱۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ - 22September 2018

پیام سرپرست استانداری کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، «محمدجواد فدایی» سرپرست استانداری کرمان، در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت،

متن این پیام به شرح زیر است:

دفاع مقدس به عنوان دوره‌ای درخشان از تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک گنج ارزشمند و سرشار از درس‌های اثرگذار یک جهاد اعتقادی، شهادت‌طلبانه و ولایت‌محور است که با رشادت و شهامت فرزندان این کهن سرزمین، برای همیشه باقی خواهد ماند.

دوران هشت ساله دفاع مقدس صحنه بی‌نظیر غیرت و همت سربازانی بود که آوازه مردانگی‌شان در آسمان‌ها پرطنین‌تر از زمین است و بلندای عزت‌شان در این زمان و پس از گذشت سال‌های سال از آن دوران تاریخی، توطئه‌های هر دشمن از شرق تا غرب را خنثی می‌کند و اجازه نداده و نخواهد داد که نگاه ناپاک دشمنان قسم خورده این سرزمین به مرز‌های این کشور خیره شود.

دفاع مقدس به یقین دانشگاهی پرآوازه و انسان‌ساز است که بزرگ‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها، مدرسان آن می‌باشند و در نهایت با اهدای جان، تحمل درد جراحت یا مقاومت در اسارت، بزرگ‌ترین پاداش یعنی نصرت الهی در راه پیروزی را کسب کردند.

در این مجال هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و ضمن ادای احترام به مقام تمامی شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها، بر تبیین و تعمیق درس‌های ماندگار این دوران برای همگان به ویژه نسل حاضر تأکید می‌نمایم.

محمدجواد فدایی، سرپرست استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار