فرمانده پادگان مهندسی بروجرد:

توان رزمی خود را روز به روز ارتقا خواهیم داد

امیر محمد مرادی گفت: توان رزمی خود را روز به روز ارتقاء خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد که کوچکترین تعرضی به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ایران شود.
کد خبر: ۳۱۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 22September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «امیر محمد مرادی» فرمانده پادگان مهندسی بروجرد، ظهر امروز (شنبه 31 شهریور ماه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح، که در میدان تختی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران، نیرو‌های انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و بسیج مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و پایمردی، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هشت سال با صدام حسین به نمایندگی از استکبار جهانی جنگیدند، گفت: ملت ایران در مکتب امام حسین (ع) درس ایستادگی در برابر ظالمان را آموخت لذا باید قدر دین اسلام و ماه محرم را بدانیم چرا که عاشورا و محرم فقط یک واقعه تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای انسان ساز است.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم افزود: ایشان فرمودند: «بین ایران و آمریکا جنگی رخ نخواهد داد چرا که مثل گذشته ایران به هیچ وجه شروع کننده جنگ نخواهد بود.»

امیر مرادی با اشاره به توان نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا حمله را آغاز نمی‌کند، چون می‌داند به ضررشان تمام می‌شود، زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت کردند به هر متجاوزی ضربه بزرگی وارد خواهند کرد همانطور که در جنگ تحمیلی دشمن را سر جای خودش نشاندند.

وی عنوان کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشان دهنده اعتقاد و اعتماد ایشان به توان نیرو‌های رزمی و قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد یاد آور شد: به عنوان سربازان نیرو‌های مسلح به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که مقام معظم رهبری اینچنین به نیرو‌ها اعتماد دارد و تلاش می‌کنیم توان رزمی خود را روز به روز ارتقاء دهیم و اجازه نخواهیم داد که کوچکترین تعرضی به مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی ایران شود.

بنا بر این گزارش، رژه نیرو‌های مسلح شهرستان بروجرد امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور با حضور نیرو‌های ارتشی، سپاهی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها