سردار کوهکن مطرح کرد؛

جنگ ایران و عراق یکی از شدیدترین منازعات پس از جنگ جهانی دوم

سردار غلام نبی کوهکن گفت: جنگ ایران و عراق یکی از شدیدترین منازعات پس از جنگ جهانی دوم به شمار می‌آید.
کد خبر: ۳۱۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ - 22September 2018

جنگ ایران و عراق یکی از شدیدترین منازعات پس از جنگ جهانی دومبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، برنامه تلویزیونی دفاع ادامه دارد بمناسبت هفته دفاع مقدس بصورت زنده از شبکه استانی هامون میزبان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بود.

سردار کوهکن مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این برنامه اظهار داشت: جنگ ایران و عراق یکی از شدیدترین منازعات پس از جنگ جهانی دوم به شمار می آید که تاثیرات عمده‌ای بر ثبات منطقه، منازعات اعراب - اسرائیل، شاه راه نفتی غرب و دیگر منافع ابرقدرت ها گذاشته است.

سردار کوهکن افزود: برخی عوامل زمینه ساز جنگ ایران و عراق نظیر ظهور یک ایدئولوژی انقلابی توسعه گرا و خطر آن برای ثبات سیاسی داخلی برخی حکومتها و توازن قوای منطقه ای، وجود یک ائتلاف محافظه کار برای حفظ وضع موجود، قدرت طلبی و عطش کسب آبرو و اعتیار بیشتر و اعتماد به نفس نظامی بیش از حد است.

قابل توجه است: برنامه دفاع ادامه دارد... کاری مشترک از صداو سیمای استان سیستان و بلوچستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بمدت هشت شب از ساعت 20:30 دقیقه با حضور فرماندهان استان به صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار