بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

کتاب سراسر شور و حماسه دفاع مقدس تبیین شود

 اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌‌ای بر تبیین کتاب سراسر شور و حماسه دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۳۱۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 22September 2018
کتاب سراسر شور و حماسه دفاع مقدس تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت سی و هشتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است: دفاع مقدس کتاب سراسر شور و حماسه ای است که بارها و بارها باید خوانده شود و سطر سطر جلوه‌های باشکوه آن مورد تبیین قرار گیرد.
 
دفاع مقدس حماسه برتر مردم غیور ایران اسلامی است که از درون فرهنگ و باورهای عمیقی سرچشمه گرفت که ریشه در عاشورا دارد.
 
حماسه عاشورایی مردم ایران اسلامی صحنه تبلور ارزش‌هایی است که عامل مهم پیروزی بر دشمن بود، ارزش هایی که ریشه در فرهنگ ناب اسلامی و باورهای دینی رزمندگان اسلام داشت.
 
31 شهریور ماه 59 یادآور حضور عاشورایی دلیرمردان قله های ایثار و مقاومت در برابر جبهه کفر است. بی شک نقش پیروزمندانه و تاریخی مردان نستوه این سرزمین در آوردگاه عشق و جنون ستودنی است.
 
هفته دفاع مقدس ملت ایران بزرگداشت صبر و صلابت و تکریم فخر و شرافت و تعمیم شور و حماسه های بی‌بدیل مردان مردی است که اسطوره های مقاومت نام گرفتند تا پیام شورانگیز «نصر من الله و فتح قریب» را بر قله های جهان طنین انداز کنند.
 
دفاع مقدس جاده ای است در امتداد سرخ اقتدار و امانتی است بر روی دوش تک تک ملت همیشه در صحنه و قهرمان‌پرور که بزرگداشت آن باید باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.
 
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران ضمن بزرگداشت سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای این حماسه را گرامی داشته و بر ضرورت حفظ ارزش ها و آرمان‌های شهیدان تأکید می‌کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها