همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نشست نقد و بررسی 3 عنوان کتاب دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شود

نشست ادبی «شمس» با محوریت نقد و بررسی کتاب‌های «پرنده پنج‌­شنبه»، «جنون مجنون» و «کلاغ پر» در هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 22September 2018

نشست نقد و بررسی سه عنوان کتاب دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، نشست ادبی «شمس» با محوریت نقد و بررسی کتاب‌های «پرنده پنج­‌شنبه»، «جنون مجنون» و «کلاغ پر» همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه و معرفی آثار نویسندگان کشور در حوزه ایثار و شهادت با حضور نویسندگان و اهالی علم و ادب به مدت 3 روز در مشهد برگزار خواهد شد.

اولین نشست ادبی «شمس» با موضوع «ادبیات کودک و نوجوان»، روز دوشنبه دوم مهرماه ساعت 17 با محوریت نقد و بررسی کتاب‌ «پرنده پنج‌­شنبه» نوشته «منیره هاشمی»، با حضور این نویسنده و حجج الاسلام «پورحسینی» و «میرزایی»، «جعفر عشقی»، «مجتبی انوریان» و «محمد خسروی‌­راد» در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

دومین نشست ادبی «شمس» در حوزه «ادبیات روایی و خاطره» روز سه‌­شنبه سوم مهرماه ساعت 17 با محوریت نقد و بررسی کتاب «جنون مجنون» که در برگیرنده خاطرات شفاهی «حمید جهانگیرفیض­‌آبادی» است، با حضور نویسنده کتاب و جمعی از نویسندگان دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

آخرین نشست ادبی «شمس» با موضوع ادبیات داستانی و دفاع مقدس و محوریت بررسی و تحلیل کتاب «کلاغ پر» نوشته «مهدی رسولی»، با حضور جمعی از منتقدین مشهدی، روز پنجشنبه پنجم مهرماه ساعت 17 در فروشگاه مرکزی به نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبه روی باغ ملی برگزار می‌­شود.

جلسات نقد و بررسی کتاب­‌های «پرنده پنج­شنبه»، «جنون مجنون» و «کلاغ پر» به همت سازمان کتابخانه­‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، انتشارات به نشر و حوزه هنری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها