فرماندار شاهرود:

عاشورا و تفکر حسینی مایه همدلی و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان است

«محمد کرم محمدی» گفت: عاشورا و تفکر حسینی مایه همدلی و اتحاد مردم ما است و این باور نشان می‌دهد که ما ملتی هستیم که در راستای محبت، راستی، شجاعت و شهادت برای حفظ دین خدا از هیچ کششی دریغ نمی‌ورزیم.
کد خبر: ۳۱۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 22September 2018

عاشورا و تفکر حسینی مایه همدلی و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمد کرم محمدی» فرماندار شهرستان شاهرود امروز (شنبه) در مراسم رژه یگان‌های مسلح شهرستان «شاهرود» به مناسبت سی و یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، بابیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است، تأکید داشت: به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های عظیم منطقه و جهان بدل شده است.

وی افزود: استکبار امروز اگر در برابر ایران اسلامی ایستاده، تنها به این دلیل است که از ارزش، اقتدار و تأثیرگذاری ایران اسلامی در جهان و معادلات دنیا اطلاع دارد و این نشان می‌دهد که ایران تا چه اندازه اقتدار دارد.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ملت ما با توکل به خدا و قیام امام حسین(ع) در برابر دشمنان می‌ایستند، بیان کرد: این ایستادگی است که طومار یزیدیان زمان را در هم می‌پیچد.

محمدی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی امروز کشوری مقتدر و پرتوان با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است، بیان داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شاهد هستیم که ایران اسلامی جایگاه خود را در منطقه و جهان پیداکرده و به‌مثابه یک کشور تأثیرگذار احترام دیگران را برای خود معطوف ساخته است.

وی به آغاز جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در جنگ تحمیلی همه قدرت‌ها اعم از کشورهای اروپایی و تسلیحات نظامی آمریکایی در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفتند اما در آخر این توان ملت ایران اسلامی در سایه امید و اتکای به خداوند بود که توانست پیروز میدان باشد.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس، ایران اسلامی با کمترین امکانات از کیان انقلاب و کشور دفاع کرد، بیان داشت: توکل به خدا و ایمان راستین به راه شهدا در سایه رهبری حضرت امام(ره) باعث شد تا یک وجب از خاک ایران جدا نشود، مقوله‌ای که در طول جنگ‌های تاریخی کشورمان بی‌سابقه بوده است.

محمدی با تأکید بر اینکه انقلاب ما از قیام امام حسین(ع) نشئت‌گرفته است، بیان کرد: عاشورا و تفکر حسینی مایه همدلی و اتحاد مردم ما است و این باور نشان می‌دهد که ما ملتی هستیم که در راستای محبت، راستی، شجاعت و شهادت برای حفظ دین خدا از هیچ کششی دریغ نمی‌ورزیم.

وی در پایان گفت: نیروی‌های مسلح برای حفظ جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اقتدار و بصیرت و در سایه ولایتمداری و شهادت طلبی آماده ایستادگی در برابر تمام کسانی هستند که فکر تعدی به مرز های ایران اسلامی را در سر می پرورانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها