تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

مسئولان ایران اسلامی ترامپ را برای مذاکره آرزو به دل خواهند گذاشت/ صف آرایی دشمنان نشان از اقتدار جبهه حق است

آیت الله «سید محمد سعیدی» با بیان اینکه مسئولان ایران اسلامی آرزوی مذاکره را در دل چرکین ترامپ خواهند گذاشت، گفت: امروز صف آرایی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان از اقتدار جبهه حق است.
کد خبر: ۳۱۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ - 22September 2018

مسئولان ایران اسلامی ترامپ را برای مذاکره آرزو به دل خواهند گذاشت/ صف آرایی دشمنان نشان از اقتدار جبهه حق استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» امروز طی سخنانی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در عصر غیبت، امت منتظر، هم برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دعا می‌کند و هم با اقتدار نیرو‌های نظامی خود در دل دشمنان هراس می‌اندازد تا فکر تجاوز به کیان اسلامی را از ذهن خود دور کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران، مصداق یک امت منتظر و دارای میراث بزرگ عاشوراست که نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح آن یک عبادت به حساب می‌آید.

سعیدی ادامه داد: فرهنگ مهدوی و عاشورایی ملت ایران نشان داد اگر این مردم در روزعاشورا بودند به دشمنان اهل بیت (ع) اجازه نمی‌دادند این گونه مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان را به شهادت برسانند.

وی بیان کرد: کسانی که از روی ناآگاهی و یا آگاهی، تجهیزات نظامی ما که ابزار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هست را زیر سئوال می‌برند، درگروه یزیدیان قرار دارند چرا که امت اسلامی باید با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی اقتدار خود را در برابر دشمنان حفظ کند.

امام جمعه قم ادامه داد: امروز اقتدار ملت ایران که با پیروی از رهبر معظم انقلاب دربرابر دشمنان ایستاده، دربرابر چشم جهانیان نمایان است و دشمنان آرزوی مذاکره و ملاقات با سران ما را دارند، اما آن‌ها بدانند مسئولان ایران اسلامی آرزوی مذاکره را در دل چرکین ترامپ خواهند گذاشت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: امروز ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس دربرابر دشمنان ایستادگی می‌کند و با اقتدار نیرو‌های مسلح و تجهیزات نظامی خود در برابر خوی تجاوزکارانه آنان می‌ایستند.

وی بیان کرد: صف آرایی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان از اقتدار جبهه حق است و ما قدر این اقتدار را می‌دانیم و مرز‌های مقاومت را تا زمان ظهور امام زمان (عج) توسعه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار