فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی:

ثمره دفاع مقدس پیشرفت در زمینه‌های مختلف دفاعی، نظامی، علمی و عمرانی است

امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گل گلی» ثمره دفاع مقدس را پیشرفت در زمینه‌های مختلف دفاعی، نظامی، علمی و عمرانی خواند.
کد خبر: ۳۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ - 22September 2018

ثمره دفاع مقدس پیشرفت در زمینه های مختلف دفاعی، نظامی، علمی و عمرانی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گل گلی» فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که راه ما از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

وی افزود: آغاز هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) یادآور روزهای حماسه و ایثار رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ ناب و عظیم عاشورا است.

گل گلی دوران دفاع مقدس را تداعی کننده استواری کشور خواند و افزود: دوران دفاع مقدس نشان داد که با دس‌تهای خالی اما با استعانت از خداوند و تکیه بر مردم مدافع دین و وطن می توان سربلند شد و به ایستادگی رسید.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی دفاع مقدس را از جمله رخدادها و رویدادهای غرور انگیز و افتخارآمیز دانست و گفت: بازبینی و تبیین شکوهمندی، ایثارگری ها و حماسه های بیشمار دوران دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نیروهای مسلح کشور می تواند معنا دار و الگویی جهت بخش باشد.

وی بیان داشت: فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی، مقطع تاریخی جنگ تحمیلی 8 ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بازخوانی و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.

گل گلی گفت: رشادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در سال های حماسه و افتخار، ضمن ارتقای معنویت و اعتماد به نفس، بستری برای پیشرفت و توسعه کشور در زمینه های مختلف دفاعی، علمی و عمرانی بر اساس دستاوردها و آموزه های دوران دفاع مقدس را فراهم کرد که ثمره اش در حوزه دفاعی، نظامی، ساخت تجهیزات پیشرفته مانند انواع شناورها، تانک ها، موشک ها و جنگنده ها به دست توانمند جوانان این مرزوبوم و تحقق شعار «ما میتوانیم» است.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی اذعان کرد: ۸ سال دفاع جانانه و مقاومت ملت ایران و کسب پیروزی های بیشمار در این رخداد دفاعی حاصل وحدت، یکدلی، اعتماد به نفس و اراده آهنین جان بر کفان ارتش، سپاه، بسیج، همه سازمان ها و نهادها و مسئولان و در یک کلام همه مردم در سایه رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که الگویی بارز برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان این ملت شده است.

وی اظهار کرد: وحدت، همدلی و هم افزایی به عنوان یک راهبرد نه تنها برای نیروهای مسلح بلکه برای همه مسئولین و آحاد مردم ما یک ضرورت است و نقشه دشمنان در این برهه از زمان که به دنبال تفرقه و شکاف در بین نیروهای مسلح، مردم و دولت هستند با وحدت و همدلی بی اثر خواهد شد.

گل گلی بیان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی با تمام نیرو، دسیسه ها و توطئه ها جنگ اقتصادی و رسانه ای گسترده ای را بر علیه کشور ما به راه انداخته است ملت قدرشناس با تاسی به روزهای سخت دفاع مقدس می توانند در کمک به مسئولان نظام، نقشه های شوم استکبار را به یاس و شکست تبدیل کنند.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در پایان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین مقدس به ملت شریف ایران اطمینان می دهم با جهاد خستگی ناپذیر، خلاقانه و نوآورانه فرزندان ملت در نیروهای مسلح در عرصه های گوناگون و مورد نیاز کشور در کنار مردم و دولت، در رسیدن دشمن به اهدافش ناکام و در دستیابی به موفقیت های منطقه ای و بین المللی موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار