استاندار خراسان شمالی:

علت باقی ماندن انقلاب اسلامی وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری است

«محمدرضا خباز» در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی علت باقی ماندن انقلاب اسلامی را انسجام، وحدت، یکدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری دانست.
کد خبر: ۳۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 22September 2018

علت باقی ماندن انقلاب اسلامی انسجام، وحدت، یکدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است و حرف اول و آخر نیروهای مسلح، بسیج، سپاه و مردم در طول این 8 سال تنها پیروزی در جنگ بود.

وی بیان کرد: در روز آخر شهریور سال 1359 دشمن با تمام قوا با نیروهای زمینی، هوایی و دریایی خودش به سرزمین ما حمله کرد در شرایطی که دفاع مطلوبی در داخل کشور وجود نداشت ولی به حول قوه الهی و با دم مسیحایی امام (ره) جوانان این مملکت در اندک زمان ممکن در صحنه نبرد حق علیه باطل حاضر شدند.

خباز اظهار کرد: جنگ ما تنها با صدام نبود بلکه صدام یک نیرو پیشرو بود و پشت سر او 48 کشور قدرتند دنیا با نیروها و تسلیحات نظامی با پول عرب های خلیج فارس ایستاده بودند و هدفشان خشکاندن شجره طیبه اسلام در این کشور بود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه همه دنیا می دانند حمله نظامی به کشور ما ممکن نیست گفت: در دوران دفاع مقدس با اینکه تسلیحات نظامی نداشتیم اما توانستیم پیروز شویم و الان کشور در اوج  قدرت است بنابراین حمله نظامی را کنار گذاشتند و حمله تفرقه آمیز، به هم زدن انسجام عمومی، متفرق کردن مردم به وسیله جنگ اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: دشمن دیگر به کشور ما حمله نظامی نخواهد کرد ولی در داخل کشور اخلال ایجاد می کند تا مردم را از حاکمان و نظام خود ناامید کند غافل از اینکه ما فرزند آن حسینی هستیم که در روز عاشورا سخت ترین شرایط را تحمل کرد ولی زیر بار زور و استکبار آن زمان نرفت.

خباز علت باقی ماندن انقلاب اسلامی را انسجام، وحدت، یکدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و گفت: متاسفانه در داخل کشور عده ای ناآگاه با احتکار مایحتاج مردم به دشمن کمک می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند بنابراین از مردم می خواهم در هر جایی امکاناتی را مشاهده کردند که غیر قانونی احتکار و انبار شده دستگاه های مخصوص را مطلع کنند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: گذشته 4 ساله ما قابل افتخار است و هرجایی که ایرادی داشته تقصیر ما مسئولین است نه تقصیر انقلاب، اگر کوتاهی اتفاق افتاده در من مدیر اجرایی بوده نه در اصل انقلاب بنابراین همه ما در برابر این حرکت توطئه آمیز دشمن می ایستیم و محکم و مستحکم تر از گذشته با انسجام و یکدلی از این شرایط اقتصادی عبور خواهیم کرد و بینی استکبار را برای چندمین بار به خاک می مالیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار