فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

پاسخ عملیات تروریستیِ بزدلانه را در میدان عمل خواهیم داد

سردار «عابدین خرم» با اشاره به عملیات تروریستی صبح امروز اهواز گفت: پاسخ عملیات تروریستیِ بزدلانه را در میدان عمل خواهیم داد.
کد خبر: ۳۱۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ - 22September 2018

پاسخ عملیات تروریستیِ بزدلانه را در میدان عمل خواهیم دادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن امروز در سرزمینی که سی و هشت سال قبل در آن به کشور ما تجاوز کرده بوده، بار یک عملیات کور انجام داد.

 فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: در جایی که نیروهای مسلح در کنار مردم مشغول رژه نظامی هستند، چهار نفر با لباس مبدّل به سمت مردم و نظامیان آتش می گشایند.

سردار عابدین خرم با بیان این مطلب که شهادت برای ما افتخار است، خاطرنشان کرد: باید دشمن بداند، بین مردم و نیروهای مسلح فاصله ای وجود ندارد. ای کاش دشمن در میدان جنگ و در میدان نبرد خود را نشان می داد. 

سردار خرم افزود: سیلی هایی که دشمن از رزمندگان اسلام در چهل سال گذشته خورده آنها را به سمت انجام عملیات مذبوحانه و بزدلانه سوق داده است اما دشمن کور خوانده است. این ملت و این نظام خیلی مستحکم تر از آن است که با این اقدام کور مرعوب شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمن پاسخ خود را در میدان عمل از فرزندان ملت دریافت خواهد کرد و ما نه تنها احساس ضعف نداریم بلکه این حرکت مذبوحانه باعث اتحاد ملت و بهم پیوسته تر شدن صفوف یکپارچه خواهد شد. 

سردار خرم در پایان با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس روزهای افتخار و شکوه و عظمت این ملت است و بیش از صد و بیست برنامه در استان برای هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح و مجموعه های مردمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار