فرمانده سپاه کربلای مازندران:

شهدای حادثه تروریستی اهواز پرورش یافته مکتب حسین (ع) هستند

فرمانده سپاه کربلای مازندران با گرامی داشت شهادت ۱۱ پاسدار حادثه تروریستی اهواز، آنان را پرورش یافته مکتب حسین (ع) دانست.
کد خبر: ۳۱۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ - 22September 2018
شهدای حادثه تروریستی اهواز پرورش یافته مکتب حسین (ع) هستندبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در همایش رهروان زینبی با محکوم کردن جنایات تروریست ها در اهواز اظهار داشت: جنایات امروز اهواز ارزش نظامی و امنیتی نداشت اما ثابت کرد اگر مدافعان حرم نبودند امروز در استان های غربی باید قرارگاه عملیاتی تشکیل می دادیم و برای دفاع از مملکت و اعتقادت خود در این مرزها با مزدوران آمریکا و اسرائیل می جنگیدیم.
 
وی با گرامی داشت شهادت ۱۱ پاسدار در حادثه تروریستی امروز اهواز افزود: زنان ایران مادران زینب پرور و حسین پرور هستند و باید از ارزشهای اسلامی دفاع کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ویژگیهای بارز حضرت زینب (س) عنوان کرد: حضرت زینب اسوه صبر و استقامت در جامعه به شمار می رود و استقامت آن حضرت مادرانی را در انقلاب اسلامی را پرورش داد که شهیدان زیادی را تقدیم کرده اند.

بابایی گفت: به فرمایش شهید مطهری شمر ۱۴۰۰ سال قبل مرد و باید شمر زمانه را شناخت و آن کسانی که داعش را برای کشتار مسلمانان پرورش داده اند، یزیدیان زمانه هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با عنوان اینکه از روز پیروزی انقلاب اسلامی، شمرها و یزیدیان زمانه، کربلاها آفریده اند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور تقدیم شده است، گفت: پیروی از حضرت زینب (س) به معنی داشتن روحیه ایستادگی و مقاومت است.

وی با اظهار اینکه نباید نگران بسیاری از حرکات باشیم، گفت: شرایط امروز برای زن و مرد زینبی ایجاب می کند تا از ارزشهای اسلامی با حجاب و عفاف دفاع کند. 

وی احتکار، گرانفروشی و خارج کردن ارز از کشور را از مصادیق جنگ روانی و اقتصادی دشمن یاد کرد و گفت: باید با مقاومت و تحمل این دوران سخت را پشت سرگذاریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار