عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بازنشستگی سنگرسازان بی‌سنگر اول و شروع فعالیت آن‌هاست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بازنشستگی سنگرسازان بی‌سنگر را اول و شروع فعالیت آن‌ها دانست.
کد خبر: ۳۱۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 23September 2018

اقتصاد امروز و قیمت دلار تقصیر دولت نیست، کار شبکه ای است که خرید و فروش را مدیریت می کند// تیتر کوتاه و لید درست// عضو مجمع درسته نه عضو شورا/// اصلاح نشده// کل خبر رو عرض کردم******* میشه یک خواهش بکنم این یک خبر رو زحمت بکشید دارن میفرستن من رو برای پوشش خبری کل اخبار صبح هم مونده و در همدان فقط من یک خبر نگار از مراسم خبر آوردم و دوست ندارم این بسوزه.میشه کاری اش کرد؟به گزارش دفاع پرس از همدان، «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یادواره شهدا و گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر این استان اظهار داشت: بازنشستگی سنگرسازان بی‌سنگر اول و شروع فعالیت آن‌هاست.

آقا‌محمدی افزود: بازنشستگان این عرصه باید راهی پر زحمت و بدون منت را آغاز و پایه گذاری کنند و ان‌شاءلله بانک ساعت را در این شهر به راه بیاندازند.

وی افزود: بانک ساعت به مشابه بانکی در خارج از مرزهاست که نیروهای متخصص در آن به مردم رایگان تخصص خود را ارائه می‌دهند و با ذخیره ساعت کار برای فرد، اگر روزی همان متخصص نیازی داشته باشد به میزان ساعت طلبش از تخصص افراد دیگر در بانک رایگان استفاده می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ماجرای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: گروه الاحوازیه در زمان صدام فعال بود که بعد از آن دیگر در کشور عملیات مسلحانه نداشتند.

آقامحمدی با اشاره به فعال شدن گروه های براندازی نظام خاطرنشان کرد: رادیو بی‌‌بی‌سی برنامه‌ای با اسم براندازها به راه انداخته است که نه تنها بحث اقتصادی بلکه بحث حملات را در آن مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف امروز دشمن بهم ریختن مسائل داخلی و جبهه اقتصادی و کسب و کار کشور است، افزود: متاسفانه شبکه‌‌ای تشکیل شده که خیلی از افراد حتی ناداسته عضو این شبکه شده اند و قیمت دلار و زمان خرید و فروش را به آن‌ها می‌گوید تا بدانند که چه زمانی بخرند و بعد قیمت را بالا ببرند و بفروشند.

آقا‌محمدی تصریح کرد: تورم و رکود حاصل شده ناشی از رفتار افراد در همین شبکه است.

وی به صحبتی از ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ در جایی گفته بود پوشک به جای موشک و این یعنی ما باید از همه دارایی‌هایمان بگذریم و به مسائل ریز کشور رسیدگی کنیم.

آقامحمدی افزود: امروز ما مورد هجمه شدید دشمن هستیم و باید تلاش کنیم این فتنه از بین برود. ما برجام را با تمام شرایط پذیرفتیم اما آمریکا کم کم از زیر همه چیز شانه خالی کرد و نقشه داشت تا با فشار و هجمه اقتصادی مردم را بهم بزند و داخل را آشوب کند که خود کم کم از زیر برجام در رفت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در نظر داشت بعد از شوروی قدرت دنیا شود بیان داشت: آمریکا تا جایی موفق شد در جهان رهبر شود و رهبری کند و چندین سازمان مانند سازمان ملل و غیره ایجاد کرد، اما چندی بعد خود از همه آن‌ها یکی یکی بیرون رفت و موفق نشد بر دنیا رهبری کند و امروز به لطف خدا در حال انزوا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: ما شاهد شکسته شدن ابهت آمریکا و دولتش هستیم.

در پایان این مراسم از کتاب شهید «نیکومنظری» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها