در پیامی؛

آیت‌الله جنتی حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 23September 2018

آیت‌الله جنتی حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای مسلح غیور و مردم عزیز و بی‌گناه شد، موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران در سالگرد حماسه غرورآفرین دفاع مقدس را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه بازماندگان و خانواده محترم  شهدا، سلامتی کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت کرده و پیگیری امنیتی و قضایی عوامل و طراحان این حادثه تروریستی و غیر انسانی را از دستگاه‌های مسوول به طور جد خواستارم.

بدخواهان و مستکبرانِ آمر و مزدورانِ ضعیفِ عاملِ این جنایت بدانند که تجربه تاریخی، گواه عزت‌طلبی و انسجام روز افزون ملت ایران در مقابل با طراحان اصلی حوادثی از این دست بوده و دوران عزتمند دفاع مقدس ره آورد همین انسجام و عزت‌طلبی برخاسته از مکتب عاشورا است.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار