مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه اسناد نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس

مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از اسناد و تصاویر مربوط به نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 23September 2018

برگزاری نمایشگاه اسناد نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس«سهراب رجایی» مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، از برگزاری نمایشگاه اسناد و تصاویر مربوط به نقش این استان در دوران دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه روز دوشنبه 2 مهرماه برپا می‌شود و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آثار مربوط به دوران دفاع مقدس را ثبت، ضبط و پردازش کرده و برای بهره‌برداری در اختیار علاقه‌مندان، پژوهشگران و افرادی که می‌خواهند فرهنگ دفاع مقدس را ترویج کنند قرار می‌دهد.

مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این راستا، مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اسناد مربوط به نقش استان در دوران دفاع مقدس را با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف جمع‌آوری می‌کند تا آن‌ها را از دو آسیب «نابودی» و «تحریف» حفظ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار