زنگ بازگشایی مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان اول مهر به طور نمادین در دبیرستان تیزهوشان دخترانه حیات طیبه با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان نواخته شد.
کد خبر: ۳۱۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 23September 2018

زنگ بازگشایی مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور امروز در سیستان و بلوچستان به طور نمادین در دبیرستان تیزهوشان دخترانه حیات طیبه با حضور آیت‌الله سلیمانی امام جمعه زاهدان، سردار کوهکن مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «علیرضا نخعی» مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی است.

نخعی افزود: با توجه به شعار سال و اهمیت آموزش های فنی و حرفه‌‌ای از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها برای مهارت آموزی دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال 720 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 600 مدرسه با 40 هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت‌های اخیر دانش آموزان در کنکور سراسری گفت: حدود 170 نفر از دانش‌آموزان این استان در کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول شدند که این موفقیت‌ها مدیون همت والدین، معلمان، دانش آموزان و بیش از 40 گروه جهادی علمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها