2 تن از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان؛

حمله به رژه نیرو‌های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران است

دو تن از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز به رژه نیرو‌های مسلح این اقدام را نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران دانستند.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 23September 2018

حمله به رژه نیرو‌های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، دو تن از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در پی حادثه تروریستی که در جریان برگزاری رژه نیرو‌های مسلح اهواز رخ داد ضمن محکوم کردن این حادثه اظهار داشتند: امروز بار دیگر رشادت و مردانگی سربازان ایران زمین بر جهان نقش بست و نمایشی زیبا از مردانگی و ایثار آنان دل ملت ایران را گرم کرد که فرزندان آنان تا پای جان مدافعان این انقلاب و ملت هستند.

حمله به رژه نیرو‌های مسلح نشان از ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی است

مولوی عنایت الله رسولی‌‌زاده امام جمعه شهرستان سرباز ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: در حادثه تروریستی اهواز این جوانان ایران زمین بودند که به گذشتن از جان خود افتخار آفرینی کرده و علاوه بر نابودی دشمنان از مردم دفاع کردند.

وی عنوان کرد: حمله به رژه نیرو‌های مسلح و مردم بی‌گناه نشان دهنده ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی است.

رسولی زاده ادامه داد: این نوکران خودفروخته استکبار جهانی می‌خواستند با این اقدام تروریستی روحیه ملت ایران را تضعیف کنند، اما رشادت جوانان و نیرو‌های نظامی ما نقشه آنان را خنثی کرده و موجب شد تا همه دنیا به قدرت نظامی ما و از خودگذشتگی ملت ایران پی ببرند.

ایثار و از خودگذشتگی رمز پیروزی بر دشمنان است

امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر اینکه ایثار و از خودگذشتگی رمز پیروزی بر دشمنان است، بیان داشت: سال‌ها از زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، اما روحیه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران روز به روز رشد کرده و موجب شکوفایی این کشور شده است تا جایی که امروز در زیر باران گلوله‌های دشمنان جوانان این مرز و بوم سینه سپر کرده و برای دفاع از مردم پیش قدم می‌شوند تا نشان دهند این ملت از پای نخواهد نشست.

وی ادامه داد: تقابل دو گروه را دیدیم عده‌ای برای رسیدن به اهداف شیطانی خود به زنان و کودکان و سربازان بی دفاع هم رحم نکرده و آنان را به گلوله بستند و عده‌ای نیز با سپر قرار دادن تن خود برای دفاع از این ملت حاضر شدند و این تقابل شر و نیکی خود به تنهایی رسوا کننده دشمنان ما است.

این مسئول با عرض تسلیت به خانواده شهدا، ملت ایران و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ملت ایران بار‌ها از چنین امتحاناتی پیروز خارج شده و افتخار آفرینی کرده‌اند و امروز نیز به زیبایی موجب شدند تا دشمنان بدانند تا ابد نمی‌توانند این مردم را از راه حقیقت و درست منحرف کنند.

هتک حرمت به مراسم رژه محکوم است

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان ضمن محکومیت حادثه تروریستی رژه اهواز، گفت: افراد تروریستی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند، در تضاد با امنیت مردم و کشور هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که دست به چنین اقدامی زده‌اند، بی‌شک در پازل اجانب هستند، افزود: تروریست‌ها از نظر شرع، اخلاق و منطق، اصول و مبانی اسلامی و انسانی جایگاه ندارند.

مولوی ساداتی با اشاره به اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی جزئی از مردم هستند، افزود: نیرو‌های امنینی با توجه به اینکه همواره در خط مقدم هستند، از جان و مال مردم حفاظت می‌کنند و در این حادثه نیز به خوبی از مردم محافظت کردند.

وی یادآور شد: در چنین مراسماتی تمام اقشار جامعه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال وجود دارد و چنین افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند با آسایش و امنیت مردم مشکل دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها