طی بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرده و اعلام کردند که اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد.
کد خبر: ۳۱۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 23September 2018

نمایندگان مجلس حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردندبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در خصوص محکومیت حادثه تروریستی اهواز به امضای تمام نمایندگان مجلس  رسید.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«حادثه ناگوار تروریستی 31 شهریور اهواز و شهادت عده‌ای از مردم بی‌گناه در سالگرد هفته دفاع مقدس مایه اندوه نمایندگان ملت شد. بی‌تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد. آنچنان که انسجام و وحدت اقوام ایرانی با محوریت ایران یکپارچه با این حادثه تقویت دوچندان خواهد شد.

هشیاری نیروی‌های امنیتی و نظامی صد چندان خواهد شد. این اقدام مظلوم‌کُش دلیل دیگری بر خباثت و اهداف ضد انسانی و ضد وطنی فریب‌خوردگان و دشمنان این ملک و بوم است. مسوولیت حادثه 31 شهریور اهواز متوجه دولت آمریکا و برخی از دولت‌های تروریست‌پرور منطقه است.

ما نمایندگان ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای حادثه‌دیده، از دستگاه‌های مرتبط مصرانه شناسایی عوامل این حادثه و برخورد قاطع با مسببین آن را خواستاریم.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار