فرمانده سپاه سوادکوه شمالی خبر داد؛

اجرای بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سوادکوه شمالی

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 23September 2018
اجرای بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سوادکوه شمالی«محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، هفته دفاع مقدس را هفته قدردانی از تلاش و مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس پاسداشت و گرامی‌داشت عزیزانی است که مهمترین ویژگی آنها وقت شناسی بود.
 
وی با عنوان اینکه دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از قیام عاشوراست، به مقایسه این قیام با قیام توابین پرداخت و گفت: هر دو قیام ارزشمند بود، اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، شهدای كربلا، همه در یک روز به شهادت رسیدند، توابین هم همه در یک روز كشته شدند، اما اثری كه توابین در تاریخ گذاشتند، یک هزارم اثری كه شهدای كربلا گذاشتند، نیست برای اینكه توابین در وقت خود نیامدند، كار را در لحظه خود انجام ندادند، دیر تصمیم گرفتند، دیر تشخیص دادند.
 
خمسیه از بصیرت و مجاهدت به عنوان دو ویژگی برجسته رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای سرافراز یاد کرد و گفت: رزمندگان اسلام با اقتداء به آموزگار بزرگ شهادت یعنی حسین بن علی (ع) در کنار ولی فقیه با اراده و اعتقاد از ارزشها و شعائر اسلامی دفاع کردند.
 
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه ها با همت همه اقشار، ادارات و نهادها، مردم ولایتمدار و شهیدپرور برگزار می شود.
 
وی در پایان ضمن برشمردن مهمترین برنامه‌‌های این هفته، برگزاری یادواره شهدا، همایش رزمندگان و یادیاران، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، همایش‌ها و نشست‌های علمی، بصیرتی، برنامه‌های اردوهای جهادی، گلباران و عطرافشانی قبور معطر شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار