مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد:

حمله به مردم بی‌دفاع، نشان‌دهنده عمق کینه‌ورزی دشمنان است

«رضا هدایتی» با اشاره به حادثه به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌گناه در اهواز، گفت: حمله به مردم بی‌دفاع، نشان‌دهنده عمق کینه‌ورزی دشمنان است.
کد خبر: ۳۱۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ - 24September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، در دیدار با «علی جهازی» مدیر سازمان تعاون روستایی استان، اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس از آن مردم است و مردم طلایه‌داران راه شهدا هستند.

وی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، ادامه داد: شهدا ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) بودند؛ امیدوارم ما هم بتوانیم ادامه‌دهنده مکتب شهدا و امام شهدا باشیم.

دیدار مدیر سازمان تعاون روستایی یزد با مدیر کل حفظ آثار یزد

سردار هدایتی با اشاره به حادثه به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌گناه در اهواز، اذعان کرد: حمله به مردم بی‌دفاع، نشان‌دهنده عمق کینه‌ورزی دشمنان است.

در ادامه این دیدار، مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد نیز زنده کردن خاطرات دلاوری‌ها و رشادت‌های مردان، زنان و جوانان در دفاع مقدس را عامل برکت برای کشور دانست و بیان کرد: امیدوارم ما وارثان خوب و شایسته‌ای برای شهدا یاشیم و بتوانیم اهداف آنان را به آیندگان انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار