فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی:

انعکاس وارونه حقایق دفاع مقدس مهم‌ترین هدف دشمنان است/ رسانه‌ها تبیین و نشر فرهنگ دفاع مقدس را فراموش نکنند

سردار «محسن کریمی» با بیان این‌که دشمن می‌خواهد تمامی حقایق و واقعیات دفاع مقدس را وارونه جلوه دهد، گفت: در حال حاضر وظایف رسانه‌ها بسیار سنگین است و باید این فرهنگ عمیق و ارزشی را برای نسل جوان تبیین کنند.
کد خبر: ۳۱۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ - 24September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با عنوان «مقاومت عاشورایی»، با اشاره به مهم‌ترین مسئولیت نسل جنگ و رزمندگان در شرایط کنونی جامعه، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه نسل جنگ و رزمندگانی که خودشان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، این است که واقعیات این حماسه پرشور را بدون هیچ‌گونه تحریفی برای نسل‌های آینده بازگو کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با وارونه‌سازی حقایق دفاع مقدس، نسل جوان را دچار گمراهی کرده تا بتواند این فرهنگ غنی و ارزشی را از حافظه این مرز و بوم پاک کند.

انعکاس وارونه حقایق دفاع مقدس مهم ترین هدف دشمنان نظام است/رسانه ها تبیین و نشر فرهنگ دفاع مقدس را فراموش نکنند

فرمانده سپاه استان مرکزی تصریح کرد: مطالعه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای ما در جنگ تحمیلی، نشان می‌دهد که دلاوری و حماسه‌سازی‌های این مردان خدا سبب شد که دشمن آرزوی تصرف یک وجب از خاک ما را به گور ببرد.

سردار کریمی با اشاره به حمایت‌های بسیاری از کشور‌های جهان در جریان جنگ تحمیلی، گفت: اگر بخواهیم تاریخ دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و اعداد و ارقام را مقایسه کنیم، می‌بینیم که نزدیک به ۳۶ کشور جهان در این جنگ به رژیم بعث عراق کمک‌های مختلف مالی، نظامی، نیروی انسانی و... رساندند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند، اما از این موضوع آگاهی نداشتند که رزمندگان ما با اتکا به نیروی تقوا و ایمان الهی، در مقابل آن‌ها پیروز خواهند شد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس با دستاورد‌هایی که از خود برجای گذاشت به تمام دنیا نشان داد که دشمن متجاوز نمی‌تواند حتی یک وجب از خاک ما را به تصرف خود در بیاورد و این آرزویی محال و نشدنی است.

فرمانده سپاه استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئولیت ما و به ویژه اهالی رسانه، تبیین این فرهنگ و انعکاس رشادت‌ها و دلاوری‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده است.

انعکاس وارونه حقایق دفاع مقدس مهم ترین هدف دشمنان نظام است/رسانه ها تبیین و نشر فرهنگ دفاع مقدس را فراموش نکنند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار