استاندار همدان:

دشمنان نظام اسلامی همواره در مسیر بر هم زدن اتحاد مردم ایران حرکت می‌کنند

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره در مسیر بر هم زدن اتحاد مردم ایران حرکت می‌کنند، گفت: توطئه‌های خبیثانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران چیزی جز بدنامی برای آن‌ها باقی نگذاشته است.
کد خبر: ۳۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 23September 2018

دشمنان نظام اسلامی همواره در مسیر بر هم زدن اتحاد مردم ایران حرکت می‌کنندبه گزارش دفاع پرس از همدان، «محمد ناصر نیکبخت» امروز در مراسم بازگشایی مدارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایام دفاع مقدس را که بهترین ایام دفاع از حقانیت و دوران طلایی فداکاری بود را تبریک عرض می‌کنم و به ارواح طیبه امام راحل و شهدا درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید بدانند که امام حسین (ع) با چه هدفی قیام کرد و دستاوردهای این قیام چه بود، افزود: آزادی، آزادگی و ظلم‌ستیزی درس بزرگ مکتب عاشورا و امام حسین (ع) و یارانش برای عاشقان این مکتب است که این درس تا قیامت باقی می‌ماند.

نیکبخت در مورد حادثه دیروز اهواز بیان کرد: دشمن با ترور کور خود باعث شد تعدادی از مردم بی‌گناه از کودک چهل‌ساله تا جانبازی حاضر در مراسم به شهادت برسند.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ خباثتی تا امروز علیه ایران دریغ نکرده است، عنوان کرد: توطئه‌های خبیثانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران چیزی جز بدنامی برای آن‌ها باقی نگذاشته است.

نیکبخت با تأکید بر اینکه حادثه دیروز اتفاق تلخ و مقارن با بازگشایی مدارس بود، تصریح کرد: دانش آموزان باید بدانند که دشمنان ایران و اسلام به چه اقدامات ظالمانه، بی‌ارزش و سبکی روی می‌آوردند تا جان انسان‌ها را بدون هدف بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شرایط جهان و کشور به‌گونه‌ای است که علم و دانش حرف اول را زده و به هر ملتی ارزش واقعی را اعطا می‌کند، گفت: دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند و انتظار است تلاش و کوششان تنها برای کسب مدرک نبوده بلکه برای مهارت‌آموزی باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن از هر حیله‌ای برای آسیب زدن به دین، نظام و ایران اسلامی این کشور بزرگ و نام‌آور که در تاریخ دنیا می‌درخشد استفاده می‌کند، عنوان کرد: دشمن ایران هر عهدنامه و تعهد بین‌المللی روی میزی که به ضررش باشد را به هم می‌زند و از این‌رو جنگ روانی، اقتصادی و تحریم‌ها را علیه ایران راه انداخته‌اند.

نیکبخت با تأکید بر اینکه دشمنان نظام همواره در مسیر تفرقه و به هم زدن اتحاد مردم ایران حرکت می‌کنند، تأکید کرد: لازم است همه ما همراه و همگام با یکدیگر نظام و دولت را حمایت کنیم تا دشمن از این مسیر نتواند رخنه‌ای در اتحاد ملت ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار