حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

معرفی وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد در هفته آینده/ غفلت از مشکلات جاری کشور جایز نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم توجه برخی مسوولان به مشکلات جاری کشور گفت: معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد به مجلس در هفته آینده صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ - 23September 2018

معرفی وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد در هفته آینده/ غفلت از مشکلات جاری کشور جایز نیستحمیدرضا حاجی‌بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای کاهش مشکلات کشور به خصوص دغدغه‌های معیشتی مردم با هیچ مسوولی تعارف ندارند، اظهار داشت: عمده هدف از استیضاح وزیر اقتصاد عدم برنامه مدون و کارآمدی او بود؛ لذا انتظار ما از دولت این است که در معرفی وزرا به مجلس دقت نظر بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه با توجه به اینکه بهبود وضعیت اقتصادی کشور مستلزم درایت و آگاهی وزیری کارآمد است، افزود: قرار بر این شده است که هفته آینده وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد به مجلس معرفی شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غفلت برخی مسوولان از رسیدگی به امور جاری کشور عواقبی ناگوارتر از اقدامات ضد ایرانی بیگانگان خواهد داشت، تصریح کرد: گذر از بحران‌های اقتصادی و پیروزی در جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها میسر نخواهد شد، مگر با عزم و اراده جدی مسوولان و صداقت در برخوردشان با مردم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار