گذرگاه «ابوالظهور» برای خروج غیرنظامیان امروز باز می‌شود

دولت سوریه امروز (دوشنبه) گذرگاه ابوالظهور در ریف جنوب شرقی ادلب را به منظور خروج غیرنظامیان از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها، بازگشایی می‌کند.
کد خبر: ۳۱۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ - 24September 2018

گذرگاه «ابوالظهور» برای خروج غیرنظامیان امروز باز می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یک منبع امنیتی در سوریه به خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه اعلام کرد: دولت سوریه، با هماهنگی طرف روسی، گذرگاه انسانی ابوالظهور در ریف جنوب شرقی ادلب را امروز (دوشنبه) بازگشایی می‌کند تا غیرنظامیان از مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی مسلح در ادلب به سمت مناطق تحت کنترل ارتش منتقل شود.

این منبع تصریح کرد: بازگشایی گذرگاه ابوالظهور به مدت یک هفته خواهد بود و این اقدام با نظارت نیرو‌های امنیتی سوریه و پلیس نظامی روسیه انجام می‌شود.

دولت سوریه گذرگاه انسانی ابوالظهور را در ۲۰ آگوست گذشته بر روی غیرنظامیانی که متمایل به خروج از مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در استان ادلب به سمت مناطق امن واقع در کنترل دولت بودند، باز کرده بود.

«ولادیمیر پوتین» و «رجب طیب اردوغان» رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در پایان نشست دوجانبه در سوچی در دوشنبه هفته گذشته، درباره ایجاد منطقه غیرنظامی در استان ادلب توافق کرده بودند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار