رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

اقدام تروریستی اهواز حکایت از سلامت و عظمت سپاه پاسداران دارد

 رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران علت کینه و نفرت دشمنان از سپاه پاسداران را حکایت از سلامت و عظمت این نهاد انقلابی در انجام مأموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی آن عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ - 23September 2018
اقدام تروریستی اهواز حکایت از سلامت و عظمت سپاه پاسداران داردبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سید اسمعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در نمازخانه شهدای انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هر یک از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی نتیجه مجاهدت ها، ایثار، زحمات و خون مبارزان و شهیدان ارزشمندی است که در این نهضت بزرگ نقش داشتند.
 
وی افزود: سازمان مقدس پلیس یکی از دستاوردهای بزرگ همان مجاهدتهاست که باید ضمن پاسداشت، مراقبت و تقویت برای تکامل آن کوشا باشیم.
 
این مسئول ادامه داد: این نهاد انقلابی همچون رکنی محکم و ستونی استوار نقش کم نظیر خود را در برقراری نظم و امنیت داخلی و پویایی انقلاب ایفا می کند و این مستلزم نیازسنجی، برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت، آسیب شناسی و هدف گذاری براساس ولایت محوری انجام می گیرد.
 
حسینی مازندرانی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب ارزشی، فرهنگی و سیاسی است و ماهیت آن از نظر سیاسی، نوع حکومت و نحوه اداره جامعه با گذشته متفاوت است، گفت: زندگی در این نظام و حکومت مستلزم برخورداری از بینش سیاسی و اجتماعی است و تا زمانی که مردم و آحاد جامعه از بینش سیاسی برخوردار باشند حکومت و انقلاب محفوظ خواهد ماند.
 
 وی اضافه کرد: اگر بینش مردم ضعیف و کم رنگ شود، انقلابی که ریشه مستحکم آن با خون هزاران شهید آبیاری شده در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
 
رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران در بخش دیگر سخنان خود به اقدام تروریستی عوامل استکبار در اهواز اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با آرمان و هدفی مقدس و بهره مندی از نیروی انسانی مخلص، آگاه، فداکار، معتقد و متعهد به مبانی اسلام و مکتب ولایت و برخورداری از سال‌ها تجربه، تخصص و دانش و بینش دژ نفوذناپذیر انقلاب و اسلام است.
 
این مسئول ادامه داد: از این حیث بیش از سایر نهادهای انقلابی، مورد کینه و دشمنی متخاصمان علیه انقلاب اسلامی و متاسفانه گاه طعن و کنایه به ظاهر دوستان قرار گرفته است.
 
وی علت کینه و نفرت دشمنان از سپاه پاسداران را حکایت از سلامت و عظمت این نهاد انقلابی در انجام مأموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی آن عنوان کرد و افزود: کلیت جریان سپاه و حرکت آن در مسیر خواست انقلابی ملت و بر مدار ارزش‌های دینی و ولایی است و از همین رو دشمنان قسم خورده نظام سیلی محکم سپاه و بسیج را در طول پیروزی شکوهمند انقلاب خاصه هشت سال دفاع مقدس فراموش نکرده و درصدد انتقام ازاین نیروی ارزشی هستند و اقدام تروریستی در۳۱شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دراهواز بیانگر همین مسئله است.
 
 رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات نیروی انتظامی استان مازندران از کارکنان اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی خواست در مسیر برقراری امنیت کمافی السابق از ظرفیت های مردمی خاصه بسیج بیش ازگذشته بهره ببرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار