امیر نعمتی در جمع خبرنگاران:

عاملان حادثه تروریستی اهواز سرنوشتی همچون صدام خواهند داشت

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کسانی‌که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند، سرنوشتی همچون سرنوشت صدام و صدامیان خواهند داشت.
کد خبر: ۳۱۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ - 24September 2018

کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی همچون صدام خواهند داشتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های چهارگانه ارتش در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: این افراد کسانی هستند که در ابتدای جنگ هم پیرو صدام بودند و در واقع در همان مسیر حرکت می‌کنند. کسانی‌که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز این ندارند که همان سرنوشت صدام و صدامیان در انتظار آن‌ها خواهد بود. قطعا برخورد بسیار شدید و سختی را با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل خواهد آمد و همین عملشان باعث شد که عمر منحوسشان را به شدت کوتاه کنند.

وی تصریح کرد: عوامل این حادثه تروریستی قطعا شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

این مقام نظامی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این عوامل از سرویس‌های جاسوسی غرب دستور می‌گرفته‌اند، گفت: باید بگذاریم که دقیقا بررسی‌ها تمام شود و به موقع توسط نیرو‌های مسؤول سیاسی این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها